Senaste nytt

Marriott Rewards Getaway Bonus (bo 1/6-31/8)

David

Medlem
Ny variant på MegaBonus-kampanjen, denna gång under namnet Getaway Bonus.

Detta var vad jag fick:
Beautiful beach resorts, peaceful mountain retreats, vibrant urban hotels; there are plenty of places to explore, and now you can earn the points needed to experience them all.
To earn up to 45,000 bonus points:
  • Register by July 31, 2014
  • Stay between June 1 and August 31, 2014
  • Earn 35,000 bonus points after 20 paid nights, plus an additional 10,000 bonus points after 25 paid nights, up to 45,000 bonus points


Läste på Marriott News Center att även denna kan komma att erbjudas:
Double up on fun when you getaway this summer with Marriott Rewards Getaway Bonus Promotion. Earn double Marriott Rewards points after the second paid stay up to 25,000 bonus Marriott Rewards points through August 31, 2014. That’s enough points for a free night at the JW Marriott Beijing or the Costa Rica Marriott San Jose. Some members may receive alternate Getaway Bonusoffers.


Jag kommer antagligen inte att klara min på 25 paid nights (skall se om jag kan få byta till någon annan). Vad har ni fått för erbjudanden och löser ni dem?
 

henrik l

Medlem
Har inte sett något ännu. Kan kasnke bero på att man har justerat min megabonus. Vet att det var lite strul med det i höstats. Hade signat upp för sommarkampanjen fast jag visste att jag inte skulle klara den. Detta verkade strula till det när höstens megabonus kom, men ett mail löste det hela.
 

David

Medlem
Har inte sett något ännu. Kan kasnke bero på att man har justerat min megabonus. Vet att det var lite strul med det i höstats. Hade signat upp för sommarkampanjen fast jag visste att jag inte skulle klara den. Detta verkade strula till det när höstens megabonus kom, men ett mail löste det hela.

Jag fick inget mail denna gång men när jag gick in under Promotion Central hittade jag den där.
 

henrik l

Medlem
Jag fick inget mail denna gång men när jag gick in under Promotion Central hittade jag den där.

Inget där heller. Men de gjorde ju en manuell justering på min megabonus och den skulle clearas den 15/5. Så får vad som händer efter detta datum.
 
Toppen