Senaste nytt

Söka bonusbiljetter på Star Alliance

Är följande guide fortfarande giltig: Hur bokar jag en bonusresa med mina poäng? - BusinessClass.se ?

Nu när den där beta.awardtravel är borta så behöver jag en ny sida. Men i sista kommentaren på sidan ovan så säger någon att det krävs poäng hos ANA för att söka hos dem så känns inte så meningsfullt att regga konto där om det inte fungerar.

Något annat ställe man kan söka på om det är så? (Om det inte är så kan ni ta bort tråden och svara kommentaren bara)
 

agehall

Medlem
Lite onödigt att starta en ny tråd, så den får gärna slås ihop med tråden du refererar till.

Det finns massor av sätt att skaffa poäng hos ANA utan att flyga, så det är nog bästa sättet just nu. AeroPlan kan också vara en lösning.
 
Det jag referar till är en guide, inte en tråd. Ingen verkar ju svara där.

Finns det inget ställe som fungerar att söka direkt? (eller efter några minuters registrering). Hur menar du med "kan" palmen?
 

fcx

Medlem
Funkar fortfarande utmärkt att söka med ANA även hos partnerbolag utan att ha en enda poäng på kontot. Gäller bara att följa guiden steg-för-steg...
 

Charlie D

Medlem
Jag tänkte flyga med familjen till Australien på EB poäng. Enligt Star Alliance tabellen SAS hemsida kostar det 120,000 poäng per vuxen, men hittar inget om vad det kostar för vår 3 åriga son. Någon som vet?

Är rätt kass på forum så jag har säkert postat detta på fel ställe...men vore tacksam för svar.
 

Jonas C

Medlem
Jag tänkte flyga med familjen till Australien på EB poäng. Enligt Star Alliance tabellen SAS hemsida kostar det 120,000 poäng per vuxen, men hittar inget om vad det kostar för vår 3 åriga son. Någon som vet?

Är rätt kass på forum så jag har säkert postat detta på fel ställe...men vore tacksam för svar.

Skulle nog avråda från att boka Economy till Australien med EB poäng. Skatterna och bränsletilläggen kommer att kosta lika mycket som en vanlig betald biljett.
 
Toppen