Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Alx

Medlem
Fick nyss det här mailet från US Airways:

Share your miles and give up to 50,000 more miles
Show your friends and family that you think the world of them. Share your miles April 7 – 13, 2014 and you’ll give up to 100% more – up to 50,000 bonus miles. The more you share, the more you give.
Share 10,000 - 19,000 miles → Give 50% bonus miles
Share 20,000 - 29,000 miles → Give 75% bonus miles
Share 30,000 - 50,000 miles → Give 100% bonus miles

Så nu är det bara att köra på med delandet igen! :D
 

Alx

Medlem
Sorry, samma sekund som jag postade tråden kom jag på att jag inte får skriva USDM i trådens rubrik. Fy mig! ;)

Kan någon vänlig själ med befogenheter gå in och ändra USDM till US Airways Dividend Miles?!
 

jumbooze

Medlem
Sorry, samma sekund som jag postade tråden kom jag på att jag inte får skriva USDM i trådens rubrik. Fy mig! ;) Kan någon vänlig själ med befogenheter gå in och ändra USDM till US Airways Dividend Miles?!
Du får rapportera din fadäs med rapporteringsfunktionen ;)
 

agehall

Medlem
REPORTED! ;)

Jaha, det känns ju bra att de inte direkt ändrar sitt koncept nu iaf, trots OW.

Det fungerar bra att någon som har miles först delar till dig och du sedan delar tillbaka. Det enda som krävs är att ditt konto är med i kampanjen, dvs har funnits 12 dagar innan den startade.
 

agehall

Medlem
Jag ska korrigera mig lite (är trött efter att ha kommit över från USA imorse!) - det räcker nog med att du haft kontot i 12 dagar någon gång under kampanjen, dvs det behöver inte vara skapat 12 dagar innan kampanjen startade. Men i ditt fall spelar det ingen roll.
 
Toppen