Senaste nytt

Första bilderna på Qatar Airways nya First Class på Airbus A380

Redaktionen

Medlem
Redaktionen tipsar:

På onsdagen vid lunchtid avtäckte Qatar Airways sin helt nya förstaklassvit på ITB-mässan i Berlin. Stolen kommer finnas på flygbolagets Airbus A380-flygplan. Första flygplanet väntas levereras till Qatar Airways i juni 2014 och den första linjen där flygplanet och den nya sviten kommer användas är sträckan London Heathrow-Doha. Totalt finns det åtta sviter i första klass i en 1-2-1 […]

Läs hela artikeln och kommentera på vår förstasida
 

Jacob

Medlem
Nu kan jag också avslöja efter att precis samtalat med produktchefen och ansvarig hos stolstillverkaren att det är den bredaste stolen i industrin och den har den största skärmen av något flygbolag. Singapore Airlines är slaget!
 

flying

Medlem
Nu kan jag också avslöja efter att precis samtalat med produktchefen och ansvarig hos stolstillverkaren att det är den bredaste stolen i industrin och den har den största skärmen av något flygbolag. Singapore Airlines är slaget!

Hur står sig Asianas 32in skärm mot denna?
 

Jacob

Medlem
Hur står sig Asianas 32in skärm mot denna?
Han som jag pratade med verkade kunna sin sak, han representerade inte Qatar Airways utan stolstillverkaren, han ville till och med gå och kontrollera vissa data innan de skrevs ner i en artikel. Så det kändes pålitligt.

Men visst, marginalen är nog inte större än att någon säkert kan komma in och bräcka detta.
 
Toppen