Senaste nytt

BusinessClass.se populärare än Starbucks på Arlanda

NotRyan

Medlem
Jag är en inbiten Starbucks-freak som besöker Starbucks bara det finns på orten när jag kommer utomlands. Dock har jag aldrig besökt Starbucks på Arlanda då jag brukar frekventera... Just det, Businessclass.se lounge corner ARN (eller SAS Gold lounge, men BC.se lounge corner låter bättre :) )

Mvh
/NotRyan
 

sembl

Medlem
Skulle aldrig få för mig att besöka galenskapet till kö på ARN och SB. Så bra är det inte och riktigt dyrt. Kaffemaskinen i loungen gör sitt jobb väldigt bra.
 

nota bene

Medlem
Skulle aldrig få för mig att besöka galenskapet till kö på ARN och SB. Så bra är det inte och riktigt dyrt. Kaffemaskinen i loungen gör sitt jobb väldigt bra.
Ja, priserna på Starbucks i norden är ju löjliga. En stor kaffe (av någon form) ska inte kosta 50-75kr.

Är jag ute i världen gillar jag att ta en chai tea latte som är en udda skapelse...
 

Nemo

Medlem
Det mesta av kaffet hemma är inköpt på Starbucks T5 ARN. Hela bönor som mals när det är dags att brygga en kopp eller två. Klart värt vad det kostar. Går att hitta billigare kaffebönor på Ica/Willys/etc men då är det tyvärr inte lika god arom eller smak.
 
Toppen