Senaste nytt

American Airlines: fasar ut "gratis" tryckutjämning i kabinen :)

På sigt vil de også udfase complimentary landig gear på flyvninger under 4 timer, enhancements nå de er bedst haha!
the ONION skrev:
Parker added that the company is also planning to discontinue complimentary landing gear on flights under four hours.
 

Chrille

Medlem
Business och First får behålla den gamla servicen. Det kommer att krävas kraftigare "avdelare" mellan kabinerna tror jag.
 

AABack2ARN

Medlem
För övrigt har jag avslöjat ett av deras andra kostnadsbesparande knep: Genom att ha skylten för säkerhetsbältet tänt i stort sett hela resan från Los Angeles till London (ja det var ganska bumpigt en del av sträckan) minimerar man service, spring i mittgångarna och framför allt onödiga toabesök som vi alla vet kostar pengar i form av extra bränsle...
 

xmit

Medlem
För övrigt har jag avslöjat ett av deras andra kostnadsbesparande knep: Genom att ha skylten för säkerhetsbältet tänt i stort sett hela resan från Los Angeles till London (ja det var ganska bumpigt en del av sträckan) minimerar man service, spring i mittgångarna och framför allt onödiga toabesök som vi alla vet kostar pengar i form av extra bränsle...

Flög 4 leg med AA i januari och jag upplevde samma sak då, ny SOP hos AA ?
 
Toppen