Senaste nytt

Royal Viking Club EuroBonus?

Ricci

Medlem
Jag letade för en stund sedan i en låda där jag har gamla saker. Jag grävde fram en gammal SAS tag som där stod RVC EuroBonus....

Jag vet att jag fick den när jag blev guld 1996-1997, men vad stod RVC för (har glömt det helt)?
 

Ricci

Medlem
Jag undrar vad som var skillnaden på den tiden mellan RVC och Pandion?
(Om jag inte minns fel hade jag ca: 200 C-klass leg med SK det året)
 

pswe

Medlem
och om jag inte misstar mig finns där även en historisk länk till Royal Viking Hotel på Vasagatan i Sthlm
 

kristerj

Medlem
Tiden går fort, jag har ett ca 20 år gammalt RVC kort. Det var härliga tider. Knappt något folk i RVC loungen på Kastrup. Det fanns cigariller och cigaretter för de som önskade. Uppgradering över Atlanten redan när man checkade in i Göteborg, utan diskussion. Fast biljetterna var dyra på den tiden :(
 

Ricci

Medlem
Tiden går fort, jag har ett ca 20 år gammalt RVC kort. Det var härliga tider. Knappt något folk i RVC loungen på Kastrup. Det fanns cigariller och cigaretter för de som önskade. Uppgradering över Atlanten redan när man checkade in i Göteborg, utan diskussion. Fast biljetterna var dyra på den tiden :(
Jag kom tyvärr in lite sent (1996-97),men jag kommer ihåg att Champagne flaskorna fanns i kylen på rad....som vilken dricka som helst:) Det hände ett antal gånger att vi delade på ett par stycken om vi var tidiga till flyget.....:p
 
Toppen