Senaste nytt

Bra priser till USA med SAS, boka senast 24/2

palmen

Moderator
Såg denna just nu, ingen aning om den varit uppe tidigare
Just nu extra bra pris till USA! Boka: senast 24 feb. Res: 1 maj - 14 jun eller 2 sep - 15 dec.

Flyg till USA med SAS. SAS flyger dig bekvämt med direktflyg från Stockholm och Köpenhamn
till USA-destinationerna Chicago, New York, San Francisco och Washington.

Nyhet - mer tid i New York
Res med vår sena flight från Köpenhamn till New York. Avgår kl.18.35 fyra dagar i veckan,
april-november.

Flyg till USA med direktflyg - billiga flygbiljetter till USA - SAS

New York, Chicago, Washington från 4500
San Francisco från 4900 (Sökte på 8-14 oktober)
 

jth

Medlem
Är det någon här som haft ögonen med sig tidigare år och vet/sett att det släppts juli-datum lite senare på våren?

De hade en sommarkampanj runt nyår, tror priserna låg på lite under 5500 kr till NY då.
Som sagt, det är inte så sannolikt att det kommer en till eftersom det är högsäsong för semesterresor ändå.
 

hallgren

Medlem
Några kampanjer för USA-resor efter 15 juni har inte funnits, i den kampanj som kördes efter nyår var USA undantaget under sommaren. Jag tröttnade på att vänta och bokade flyg i paket med de första hotellnätterna, där fanns det (för några veckor sedan) hyfsade priser att hitta under sommaren.
 

FlyingFire

Medlem
De hade en sommarkampanj runt nyår, tror priserna låg på lite under 5500 kr till NY då.
Som sagt, det är inte så sannolikt att det kommer en till eftersom det är högsäsong för semesterresor ändå.

Har för mig att jag hade ögonen med mig runt nyår på SAS kampanjer, kanske inte ändå när jag var i Myanmar...
Nåja, för mig är det inte hela världen att planera om min sommar lite, beslutade ändå att ge mig själv ett sista sommarlov i livet i vintras.
 
Toppen