Senaste nytt

Dubbla poäng med EuroBonus/MasterCard helgen 10-11 december

rob74

Medlem
Så kör då även MasterCard med en liten kampanj:


"Helgen den 10-11 december får du dubbla Extrapoäng med ditt SAS EuroBonus MasterCard. Så varför inte passa på att handla julmat och julklappar med ditt kort och tjäna dubbla Extrapoäng till dig själv? För varje hundralapp du handlar för får du 20 Extrapoäng (istället för 10) – både i vanliga butiker och på internet*.

*Tänk på att när du handlar på internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng."


Dubbla Extrapoäng | SAS Eurobonus Mastercard
 

Sakoz

Medlem
Då lär man planera sina köp till ställen som inte tar Diners och Amex såvida man inte enbart bara har SAS EB Mastercard.
Synd att inte Diners har dubbelpoäng helg.
 
Synd att inte Diners har dubbelpoäng helg.
Det är verkligen synd. De kör bara varje lördag och söndag. ;)
DB_advent.jpg
 

Sakoz

Medlem
Hehe, det första man blir blind på är ögonen, hade ett vagt minne av det, men kikade för säkerhets skull och hittade det inte. Kanske var cachen i min webbläsare som levde rövare, eller så ska jag kanske skaffa glasögon. :D
 

J.Myller

Medlem
Låter riktigt trevligt.
Då både DC samt SAS EB MC har kampanjer följande helg blir det till vänta med veckans inköp till helgen då det blir julshopping och liknande.
 

rob74

Medlem
jumbooze:23476 skrev:
Det är verkligen synd. De kör bara varje lördag och söndag. ;)
Visa bifogad bild 4007

med den lilla *) är det datumet då köpet gjordes eller bokfördes?

Enligt min Dinersräkning så har jag fått poäng för när köpet gjordes. Flera av de köpen bokfördes dock först under måndagen efter helgen.

EDIT: Fast det var köp över disk, inser jag nu. Frågan gällde internetköp. Har dock för mig att en gång när jag köpte flygbiljetter så räknades köpdagen, trots att bokföringsdagen var flera dagar senare. Lurigt, det där...
 
Last edited:
med den lilla *) är det datumet då köpet gjordes eller bokfördes?
Teoretiskt så håller banken stängt på helgen och då blir det nog när köpet först registrerades och inte när pengarna överfördes.

Med KLM har jag ett par gånger haft det så att biljetterna köptes och levererades samma dag men pengarna togs från kortet först efter chek-in.
 
Toppen