Senaste nytt

Arrival service med BA002/004

agehall

Medlem
Någon som använt Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf när ni anlänt med BA002/004? Hur tar man sig dit på enklaste sätt? Måste man boka även om man bara vill ta en dusch?
 

johannesa

Medlem
Jag använde det förra veckan. Det räcker att man säger till i loungen på JFK men jag tror man måste anmäla sig för de har en lista som de checkar av på LCY. De passagerare som valt att använda servicen samlas sedan vid limousine-desken utanför tullen, precis innanför ingången till terminalen på LCY och man skjutsas dit i minibuss. Det tar inte mer än 10 minuter. Hotellets concierge möter sedan upp i lobbyn och man får ett litet kort och går upp en trappa till spa-avdelningen där man blir tilldelad ett av behandlingsrummen med dusch. Vill man sen äta frukost gör man det i matsalen med utsikt över vattnet. Conciergen kan sedan hjälpa till att boka taxi eller annan transport för vidare färd. Funkar smidigt och är väldigt skönt efter en nattflygning. En sak dock, vi kom in tidigt pga vortex-vindar över Atlanten och limousine-desken öppnar inte förrän sju så vi fick stå och vänta nästan en halvtimme.
OT: Det var full måltidsservice på BA002. Vet att detta diskuterats mycket och har inte provat BA004 men på det tidiga flyget serverades i alla fall en full måltid och jag åt en riktigt god köttbit.
 

agehall

Medlem
OT: Det var full måltidsservice på BA002. Vet att detta diskuterats mycket och har inte provat BA004 men på det tidiga flyget serverades i alla fall en full måltid och jag åt en riktigt god köttbit.

Hmm, det var spännande - jag var säker på att det var en sleeper service.
 
Toppen