Senaste nytt

Hur ska jag spendera 140.000 Eurobonuspoäng?

SvartMjolk

Medlem
Jag har snart kommit upp i cirka 140 000 EB-poäng och funderar lite hur jag ska spendera dem. Tanken är att använda dem till sommaren då jag ska åka till Asien. Än så länge vet jag att det blir Surabaya och Seoul. Tanken är även att det blir Tokyo.

Vad säger ni?

- Businessresa tur och retur till Asien.
- First inom Asien.
- Skippa båda och spara ihop till något bättre.

Behöver lite råd inför mitt beslut:)
 

jumbooze

Medlem
Jag lånar denna tråd. Jag har snart kommit upp i cirka 140 000 EB-poäng och funderar lite hur jag ska spendera dem. Tanken är att använda dem till sommaren då jag ska åka till Asien. Än så länge vet jag att det blir Surabaya och Seoul. Tanken är även att det blir Tokyo.

Vad säger ni?

- Businessresa tur och retur till Asien.
- First inom Asien.
- Skippa båda och spara ihop till något bättre.

Behöver lite råd inför mitt beslut:)
Har du någon AMEX Voucher? isf ta SAS dit.
Annars försök att boka en Asien F mellan norra & södra zonen one way för 60k, maxa med många mellanlandningar.
Typ ICN-NRT-BKK-HKG-SIN-CGK eller något liknande...
 

SvartMjolk

Medlem
Har du någon AMEX Voucher? isf ta SAS dit.
Annars försök att boka en Asien F mellan norra & södra zonen one way för 60k, maxa med många mellanlandningar.
Typ ICN-NRT-BKK-HKG-SIN-CGK eller något liknande...

Har tyvärr ingen voucher, dessutom reser jag ensam dit.

Är det fortfarande nej på stop-over som gäller?
 

Jonas C

Medlem
Jag lånar denna tråd. Jag har snart kommit upp i cirka 140 000 EB-poäng och funderar lite hur jag ska spendera dem. Tanken är att använda dem till sommaren då jag ska åka till Asien. Än så länge vet jag att det blir Surabaya och Seoul. Tanken är även att det blir Tokyo.

Vad säger ni?

- Businessresa tur och retur till Asien.
- First inom Asien.
- Skippa båda och spara ihop till något bättre.

Behöver lite råd inför mitt beslut:)

Samla ihop till 150K och flyg First till USA istället.
 
Toppen