Senaste nytt

Bra Nordic Choice Hotel i Oslo?

Trox

Medlem
Vilket NC-hotell i Oslo ska man välja om man vill bo centralt och maximera möjligheten att bli uppgraderad till nästa högre rumsklass? Jag är där nästan varje vecka och har hittills valt ett av deras enklare hotell bara för att det ligger nära kontoret. Tyvärr verkar de bara ha småholkar till rum och det vore kul att få del av förmånerna man har som silverkund. Nu missar jag både möjlihet till uppgradering och kupong i restaurang då sådan ej finns.
 

Perra

Medlem
Nu var det länge sedan jag bodde på choice i Oslo men när jag reste dit frekvent (2 år sen) så boode jag alltid på Folketeatret. Nära centralen, bra gym, bra mat i gratisbuffen på kvällen, fräscha rum.
Kommer inte ihåg om jag var silver eller guld när jag bodde där så uppgraderingar låter jag vara osagt.
 

Randy Marsh

Medlem
Absolut Clarion Folketeateret! Bra läge, fräscha rum och en riktigt bra frukostbuffé. Dessutom ska restaurangen Grilleriet i samma byggnad vara riktigt bra (har dock inte ätit där själv).

Håll dig dock undan Clarion Royal Christiania! Gammalt och slitet, överbefolkad frukostbuffé med skolmatsals-känsla och 20 minuters kö till hissarna varje morgon..
 

ulagun

Medlem
Nu var det länge sedan jag bodde på choice i Oslo men när jag reste dit frekvent (2 år sen) så boode jag alltid på Folketeatret. Nära centralen, bra gym, bra mat i gratisbuffen på kvällen, fräscha rum.
Kommer inte ihåg om jag var silver eller guld när jag bodde där så uppgraderingar låter jag vara osagt.

Har varit NC silver under många år.Uppgraderad två gånger under hela tiden Visby en gång samt Odin GBG en gång.
Till saken, bott på Folkteatret fåtal gånger. Inte direkt imponerad, ligger desutom lite ruffigt till.
 

Trox

Medlem
Har varit NC silver under många år.Uppgraderad två gånger under hela tiden Visby en gång samt Odin GBG en gång.
Till saken, bott på Folkteatret fåtal gånger. Inte direkt imponerad, ligger desutom lite ruffigt till.

Hela Oslo är lite ruffigt tyvärr. Efter 18 verkar det mest vara skummisar ute.

Får se vad jag tycker om stället och om jag får ngn uppgradering som silverkund. Jag hoppas slippa bli guldkund.
 
Toppen