Senaste nytt

Live: Emirates First Class Auckland-Melbourne-Kuala Lumpur-Dubai-Stockholm

Nu börjar snart hemresan!

Liveeapportering av Emirates första klass från Auckland med avgång 18:50 lokal tid (06:50 i Sverige) mot Sverige.

Flighter: EK407, EK409 och EK157.

Vi befinner oss just nu på Sofitel i Auckland och om 4 timmar kommer vår bil från Emirates och hämtar upp oss.

Jag uppdaterar fortlöpande, Enjoy!!
 

011430121

Medlem
Simon, hur skall jag kunna sova i natt när Er resa startar!
Jag måste sjukskriva mig, så att jag kan följa detta
Rese planen tack!
 
God morgon Sverige!!

Nu sitter vi i loungen på Auckland Int. Inga problem att få in min vän i lounge här heller.!

Vi kom ganska sent till flygplatsen på grund av stora köer i rusningstrafiken så ni får inga bilder förens vi landat i Melbourne 20:50 lokal tid. Blir lite ont om tid om vi ska njuta och inte stressa upp med datorn ;)
 
Ta ett glas skumpa åt mig med! (och trevlig resa såklart)

Redan avverkat nästan 2 flaskor Dom Perigon. Fick sista glaset i en nyöppnad flaska 30 min innan landning. Gissa vad dom gjorde sen, jo dom vaska resten i toaletten bara för dem skulle landa....... Kan ni tänka hur jag tappade hakan när dem gjorde de...

Nu är vi i Melbourne, bilder kommer snart. Otroligt trevlig första flygning. Återkommer snart.
 
Så nu har jag fått tillgång till min kompis dator!

Här kommer bilder från första flygningen samt bilder från loungen i Melbourne. Vår B777-300ER som skall ta oss till KUL parkerade nyss vid gate 11.

IMG_0382.jpg

IMG_0390.jpg

IMG_0408.jpg

IMG_0413.jpg

IMG_0417.jpg

IMG_0423.jpg

IMG_0433.jpg

IMG_0444.jpg

IMG_0446.jpg
 

Swisser

Medlem
Trevliga bilder!
Det verkar inte gå någon nöd på er. Synd att de måste hälla ut skumpan. Det blir nog åtskilliga hektoliter som går åt spillo varje år om man räknar in alla first class flighter och ej avslutad flaskor som måste tömmas innan landning.
 
Toppen