Senaste nytt

9000 gold point för 3-dagars bilhyra

johan_fbg

Medlem
Även om erbjudandet funnits ett tag har jag inte läst om det på BC.

Hyr en bil minst tre dagar med Avis eller Budget och få 9000 gold points hos Club Carlson.

Avis erbjudande verkar endast gälla pick-up på flygplatser men ger även 25% rabatt.

Budgets erbjudande gäller även på hyrstationer som ligger i städer (men inte alla) och ska ge 20% rabatt.

Båda kampanjerna gäller fram till 30JUN 2014.
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Jag har precis gjort tre st enveckorsbokningar med carhire3000 (hämta vid en flygplats och lämna vid en annan, två av gångerna i annan stat i USA. Carhire3000.com blev alla gångerna $300-350 billigare än att boka via länkarna ovan. Så mycket är inte 9000 Carlsonpoäng värt...
 

Homer

Medlem
Testa
Även om erbjudandet funnits ett tag har jag inte läst om det på BC.

Hyr en bil minst tre dagar med Avis eller Budget och få 9000 gold points hos Club Carlson.

Avis erbjudande verkar endast gälla pick-up på flygplatser men ger även 25% rabatt.

Budgets erbjudande gäller även på hyrstationer som ligger i städer (men inte alla) och ska ge 20% rabatt.

Båda kampanjerna gäller fram till 30JUN 2014.

Båda kampanjerna förlängda till December 31, 2015,

Dessutom finns det erbjudanden från Alamo och National
Earn 1,500 Gold Points per day and save on everyday low prices through December 31, 2015 at participating locations in the US and Canada.
Alamo=&
National Car=&

Enligt LL finns det ytterligare ett från Avis?
Avis Club Carlson Promotion: 10,000 Points Per Rental Until September 30, 2015 | LoyaltyLobby

Jag testade alla, i sista fallet får jag detta felmed.
•This coupon [MUHA036] does not apply to your selected car type. We've removed the coupon from your reservation.

Trots att det står
Bonus points offer valid on all car Groups.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Det här erbjudandet fungerade i alla fall
Avis Club Carlson Promotion: 10,000 Points Per Rental Until September 30, 2015 | LoyaltyLobby

Men det gick inte att lägga in rabattkoden i Prefererad profilen därför att den, enligt Avis, hade "fel format"

Carlson.jpg
 
Toppen