Senaste nytt

Trevlig loungevoucher till SAS Business Lounge

Patrik

Medlem
Fick en lounge voucher med EuroBonus tidningen idag, det står att den gäller för SAS Business Lounge så länge man flyger SAS metall. Jag kommer vara på EWR på söndag rätt länge, finns det en SAS Business Lounge där som jag kan tänkas komma in i då jag flög SAS metall dit (men CO metall på väg vidare)
 

rob74

Medlem
Fick en lounge voucher med EuroBonus tidningen idag, det står att den gäller för SAS Business Lounge så länge man flyger SAS metall. Jag kommer vara på EWR på söndag rätt länge, finns det en SAS Business Lounge där som jag kan tänkas komma in i då jag flög SAS metall dit (men CO metall på väg vidare)

Trevlig gest av SAS! Antar att du är EBS då?
 

Roger J

Medlem
Antar att den inte gäller eftersom du ska flyga vidare med CO. Men SAS har en egen "business lounge" på EWR. Du kommer dock inte förbi den när du går av planet.
 

Patrik

Medlem
Antar att den inte gäller eftersom du ska flyga vidare med CO. Men SAS har en egen "business lounge" på EWR. Du kommer dock inte förbi den när du går av planet.

Trist och Diners Club loungen ligger väl också fel på EWR? Landar Terminal B och flyger vidare ifrån Terminal C.
 
Halv off/on-topic. Är du verkligen i behov av lounge i Term C på EWR så kan du alltid köpa ett one-day access pass till United Club (gamla Presidents Club). :)
 

Magino

Medlem
Var det bara jag som fick utgångsdatum på vouchern till 31 jan-12? Är EBG så det spelar mindre roll men tyckte det var konstigt...

SAS vill säkert prova att ge ut loungebesök till EBS och väljer att göra det under jul perioden då färre affärsresenärer är ute och reser. Som Jacob skrev i en annan tråd, var detta något som framfördes till SAS under SAS-eventet. Samtidigt vill säkert inte överfylla loungerna, som andra även kommenterat om. En ganska bra lösning och trevlig initiativ, samt en fin liten värdeökning till EBS av SAS enligt mig
 

agehall

Medlem
Jag antar att vouchern bara gäller för en person. Isåfall har jag ganska lite nytta av en voucher, framförallt då jag är EBG..
 
Toppen