OSL_Commuter
Medlem
Vad är Era erfarenheter på normal behandlingstid av claims på BA?
Känner att mitt tålamod börjar tryta på BA! De är inte speciellt kommunikativa & service vänliga i min mening. Jag har claims hos dem som nu är 2 månader & utan att de har kommunicerat med mig mer än standard svaret att de mottagit mitt ärende & gett mog ett ärendenummer.
Tidigare så har jag tyckt att BA varit snabba & haft en hög service grad, men numera upplever jag dem som precis tvärtom. Vad är Era erfarneheter? Har det blivit sämre eller är det bara min åsikt?
Känner att mitt tålamod börjar tryta på BA! De är inte speciellt kommunikativa & service vänliga i min mening. Jag har claims hos dem som nu är 2 månader & utan att de har kommunicerat med mig mer än standard svaret att de mottagit mitt ärende & gett mog ett ärendenummer.
Tidigare så har jag tyckt att BA varit snabba & haft en hög service grad, men numera upplever jag dem som precis tvärtom. Vad är Era erfarneheter? Har det blivit sämre eller är det bara min åsikt?