Senaste nytt

Gratis kaffe på SAS!

fopes

Medlem
Gratis kaffe/te till alla passagerare idag på SK673. Ingen försening eller speciell anledning utan de sa att man nu bjuder på detta.
 

vicce

Medlem
Sedär, trevligt. Vart gick denna flight förresten?
Finns det någon bra sida där man kan skriva in olika flightnummer och få upp massa information?
 

vicce

Medlem
Jag ser fram emot när SAS serverar frukost innan klockan 09.00 i Eco när man flyger ut i europa. Men en kaffe är väl ett steg i rätt riktning.
 

Roger J

Medlem
Tyvärr är det väl snarare så att frukosten försvinner även i Economy på inrikes när man inför en Economy Extra serviceklass där... Jag tycker ändå det är helt OK om kaffe/te, vatten och liknande är gratis i Economy men man får betala för mat/sprit. Och att det blir konsekvent för alla typer av linjer (inrikes/europa etc) som händer nu.
 

fopes

Medlem
De bjöd på kaffe/te idag igen när jag åkte hem från Frankfurt. Idag sa de däremot, tillskillnad från igår, att det var speciellt för denna flygning.

Kanske är något slags test. Har ingen annan som flugit idag eller igår blivit bjuden på kaffe? Eller är det kanske bara på STO-FRA som de testar att bjuda?
 
Toppen