Senaste nytt

Erfarenhet av "Celebration Cake" från Turkish Airlines?

Har också sett att de erbjuder detta och har möjlighet till detta om någon vecka. Turkiet är bra på mat men efterrätter kan de inte göra och för att slippa chansa med att sitta med en stor oätlig tårta så anmäler jag mig inte till detta.
 

Jonas C

Medlem
Man kan beställa en sån om man reser på sin födelsedag. Vet dock inte om det innefattar alla kunder eller bara TK Elite & E+.
 

johhenrik

Medlem
Undrar hur de kontrollerar bröllopsdag? Samt, måste båda resa om man har bröllopsdag? Hur kollar de att man verkligen är gift? :)
 

aminchini

Medlem
Ja ingen som testat tårtan? Sökte lite på nätet, men hittade ingenting.

Vet inte om jag blir först, men ska prova att beställa en tårta på resan GOT-IST-AYT i Juli.

Undrar hur de kontrollerar bröllopsdag? Samt, måste båda resa om man har bröllopsdag? Hur kollar de att man verkligen är gift? :)

När man registrerar sig som medlem blir man ombedd att skriva in sin födelsedag och bröllopsdag.
 

SvartMjolk

Medlem
Undrar hur de kontrollerar bröllopsdag? Samt, måste båda resa om man har bröllopsdag? Hur kollar de att man verkligen är gift? :)

Jag åkte på en valentines special en gång. Inte med Turkish utan ett annat bolag. De ville vid incheckning att jag och min kompis skulle pussa varandra eftersom vi inte hade samma efternamn. Lite småkomiskt, men de gav med sig till slut utan pussen;)
 
Toppen