Senaste nytt

US Dividend Miles Buy miles 15:e till 20:e Dec 2013

telelina

Medlem
Har inte fått någon mail om detta än men "snubblade" över erbjudandet (utan att vara inloggad):

Limited time offer!
Buy miles from December 15th until December 20th 2013 and get up to a 100% bonus – up to 50,000 miles.

Buy 10,000 - 19,000 Dividend Miles, get a 50% Bonus
Buy 20,000 - 29,000 Dividend Miles, get a 75% Bonus
Buy 30,000 - 50,000 Dividend Miles, get a 100% Bonus


https://membership.usairways.com/en-US/dividendmiles/programdetails/purchasemiles/buymiles.html?CAMPAIGNCODE=USBuyLanding
 

agehall

Medlem
Inte jag heller, än. Men jag brukar få mina mail rätt sent har jag märkt.

edit: Där kom mitt mail.
 
Last edited:

Mikael

Medlem
Grymt imponerad över frekvensen på deras buy/gift/share-erbjudanden. Roligt att de så tydligt påpekar att det är ett "Limited time offer" :)
 

NotRyan

Medlem
Grymt imponerad över frekvensen på deras buy/gift/share-erbjudanden. Roligt att de så tydligt påpekar att det är ett "Limited time offer" :)

Det är ju ett "limited time offer", tidigare har dom nästan alltid kört en hel månad i stöten, haha :D
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Så länge det finns tidsbegränsning är det per automatik "limited time offer". Vad är konstigt med det? :confused:
Det finns butiker/affärer som har rea hela året.
 
Jag är lite ny på detta, men jag gissar att det här är ett bra erbjudande - och att det är lika bra att köpa på sig 50k poäng? :) Skulle vilja göra en tripp till Japan i mars, och vad jag förstår skulle kunna göra något bra där på poäng (t.ex. åka first class)?
 

palmen

Moderator
Jag är lite ny på detta, men jag gissar att det här är ett bra erbjudande - och att det är lika bra att köpa på sig 50k poäng? :) Skulle vilja göra en tripp till Japan i mars, och vad jag förstår skulle kunna göra något bra där på poäng (t.ex. åka first class)?

Om du tänker åka snart och kan tänka dig att boka nu på en gång så är det helt klart ett mycket bra alternativ.
Till Japan i första klass kostar 100.000 miles. Har inte tittat på tillgången av F men med lite tur kan du även hitta ANA F på longhaul-flighten.
 

palmen

Moderator
Toppen