Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

drW

Medlem
Idag ramlade ett nytt guldkort ner i lådan med giltighetstid till och med mars 2015. Fixade guld i våras via australienlänken och har bara bott 4 nätter under året. Men tack så mycket! Jag klagar inte!:D
 

Palazzi

Medlem
Samma sak här... Blir aldrig nergraderad verkar det som.
Funderar på om det är något unikt i dealen med kreditkortet som ger permanent Gold (?) - ungefär som aktieinnehav hos andra bonusprogram.

Finns det någon på sidan som blivit degraderad? Skulle vara intressant att se.... :) Mitt Accor Platinum rök efter 1år, men ska försöka fixa mig ett nytt efter nyår.
 

taxvalp

Medlem
Jag fick också nytt kort efter att ha skaffat HHG på samma vis. Kortet gäller till mars 2015 men vid närmare granskning av mitt nuvarande kort så är det exakt likadant med samma giltighetstid. Mysko...
 

GOTATH

Medlem
Spännande! Har inte fått något fysiskt kort, men hoppas att guldet förlängs. Har i alla fall 10 nätter. :) På kontot står det att jag måste ha mer nätter/stays/baspoäng för att behålla guldet 2014...
 

Palazzi

Medlem
Är det soft landing på Hilton? Silver till 2016 isf....

Egentligen känns det hela helt oväsentligt då jag bor på Hilton 3ggr/år, och då alltid i London. Men man har ju en förkärlek till statuskort... :p
 

Gus

Medlem
Borde man inte kunna hitta giltighetstiden på sitt guldkort när man loggar in på sitt HHonors konto? Jag kan inte se denna uppgiften någonstans!?

Ni som har fått ett nytt guldkort hemskickat, ni har alltså er svenska adress registrerad? Är inte det farligt med tanke på att man måste bo i Australien? Jag har fortfarande min australienadress på mitt konto. Jag får alltid frågan när jag checkar in om jag är australiensare ;)
 
Toppen