Senaste nytt

Jag kan inte hitta bokningsklass på min Turkish Airlines bokning, hur gör man?

Dr Miles
Turkish Airlines hjälp behövs, har varit inne och tittat på bokning 4-Dec och hem 16-Dec Arn- BKK ekonomi men kan inte se bokningsklass. Har 98.000 m&m som går ut i Feb tänkte uppgrade. Finns gott om plats just nu på 3 leggs men endast 3 platser mellan IST och BKK ner. 1 Pax. Även andra förslag emottages med glädje.Tackar på förhand.
 

agehall

Medlem
Glöm det, tyvärr. Du måste ha bokningsklass Y eller B för att uppgradera och det har du nästan garanterat inte. Det är nog billigare att köpa en businessbiljett än att köpa en sådan ekonomibiljett.
 
Glöm det, tyvärr. Du måste ha bokningsklass Y eller B för att uppgradera och det har du nästan garanterat inte. Det är nog billigare att köpa en businessbiljett än att köpa en sådan ekonomibiljett.

My Friend
Var ser jag bokningsklass i pre-bokning. Pris 6770:-. Jag har gjort detta endast 1 gång med LH till CPT. Om jag skulle berätta hela historien om Points, så kommer någon av Er att skicka enkel bussbiljett till Karsudden.
 

Dr. Miles

Expert
Nu är jag inte värst bra på svenska men du får beskriva din situation och problem tydligt så att vi andra förstår och kan hjälpa dig.

Du skriver först att du har tittat på bokning
Turkish Airlines hjälp behövs, har varit inne och tittat på bokning 4-Dec och hem 16-Dec Arn- BKK ekonomi men kan inte se bokningsklass.

sedan skriver du att du vill veta bokningsklass före bokning. :confused:
My Friend
Var ser jag bokningsklass i pre-bokning. Pris 6770:-. Jag har gjort detta endast 1 gång med LH till CPT. Om jag skulle berätta hela historien om Points, så kommer någon av Er att skicka enkel bussbiljett till Karsudden.

Vad vill du egentligen?
Skriv inte andra onödiga saker, bara rakt på saken tack.
 
Nu är jag inte värst bra på svenska men du får beskriva din situation och problem tydligt så att vi andra förstår och kan hjälpa dig.

Du skriver först att du har tittat på bokning

sedan skriver du att du vill veta bokningsklass före bokning. :confused:


Vad vill du egentligen?
Skriv inte andra onödiga saker, bara rakt på saken tack.
Dr Miles. Ber om ursäkt, min fråga är och var, hur ser jag boknings klass när jag försöker boka på TK. Vill använda mina 98.000 M&M för att uppgradera dom försvinner Feb -14. Vill inte köpa en ekonomi som inte går att uppgradera.
 

Dr. Miles

Expert
Dr Miles. Ber om ursäkt, min fråga är och var, hur ser jag boknings klass när jag försöker boka på TK. Vill använda mina 98.000 M&M för att uppgradera dom försvinner Feb -14. Vill inte köpa en ekonomi som inte går att uppgradera.

Du kan se bokningsklassen(-erna) på Expedia.se.
Screenshot20131128_4.png
 

PYRZ

Medlem
Som agehall har redan sagt, så är det Y eller B som gäller för uppgradering med poäng. Och de klasserna kostar mycket mer än 6770SEK som du har sett.
 

andersl

Medlem
För att se boknings klass på Turkish web så måste du förbi sidan där man fyller i namn, email adress m.m. Men innan du anger kreditkorts nummer.
 
Toppen