Senaste nytt

Kontaktinfo - behöver mailadress till Emirates First Class Lounge Dubai

RedCarpet

Medlem
Jag ingår i ett sällskap från en concierge service som vill göra ett "studiebesök" samt skriva en artikel om Emirates First Class Lounge i Dubai för ett gäng affärsmän i Hong Kong. Vi behöver komma i kontakt med loungen inför den 18/11 då vi kommer att spendera några timmar på flygplatsen på väg till Hong Kong. Tacksam för info:rolleyes:
 
Intressant, för en vecka sedan visste du inte vilken väg du skulle ta till Hongkong. För ett dygn sedan ville du veta om man hann in till stan på 4,5 timmar. Nu har du plötsligt ett "uppdrag" . Snälla, skita inte ner svenska resenärers rykte genom att försöka ta dig in i loungen med påhittade uppdrag. Pinsamt.
 

RedCarpet

Medlem
Kan förstå att det låter konstigt men syftet är precis det jag skriver. Förstår inte varför du tror att jag ska "skita ner svenska resenärers rykte" bara för att jag vill besöka loungen och prata med platsansvarig. Tycker faktiskt att det är riktigt dålig stil att få denna kommentar då mitt uppdrag i Hong Kong bestämts väldigt sent. Jag är inte intresserad av några ironiska kommentarer från folk som tror sig veta saker om varför jag vill besöka loungen........
 

RedCarpet

Medlem
Det låter vettigt! Har surfat omkring på Emirates sida men inte någonstans hittar jag kontaktinfo, bara en chat som öppnar om 55 timmar.
 

VonMögen

Medlem
Jag ingår i ett sällskap från en concierge service som vill göra ett "studiebesök" samt skriva en artikel om Emirates First Class Lounge i Dubai för ett gäng affärsmän i Hong Kong. Vi behöver komma i kontakt med loungen inför den 18/11 då vi kommer att spendera några timmar på flygplatsen på väg till Hong Kong. Tacksam för info:rolleyes:

Fixa EK Plat eller köp en biljett i F som alla andra så kommer du in.
 
Toppen