Senaste nytt

Tävla om 1 miljon Poäng med Trygg Hansa

Petter

Medlem
Hej!


Fick precis ett mail från Trygg Hansa:


Tävling! Räkna med Trygg-Hansa



Just nu har du chans att vinna 1 000 000 EuroBonus Extrapoäng genom att räkna på vad en försäkring hos Trygg-Hansa skulle kosta dig. Även du som redan är kund hos Trygg-Hansa kan vara med och tävla. Tävlingen avslutas 24 januari 2014 och fram till dess utses dessutom tre månadsvinnare, som får 60 000 EuroBonus Extrapoäng var.
 

flybob

Medlem

Räkna med Trygg-Hansa och en miljon EuroBonus Extrapoäng fick jag.


Regelverk:

Just nu kan du vinna en miljon SAS EuroBonus Extrapoäng om du svarar på vad just du skulle göra med poängen och räknar en offert på någon av våra försäkringar. Missa inte chansen till en miljon nya möjligheter!

Storvinsten, en vinnare: 1 000 000 SAS EuroBonus Extrapoäng
Månadsvinster nov, dec, jan, tre vinnare: 60 000 SAS EuroBonus Extrapoäng
Tävlingsperiod: 24 okt 2013 - 24 jan 2014

För att delta i tävlingen måste du genomföra steg 1-3 nedan.
 

Jonas C

Medlem
Blir nog en del cash till SAS för köp av dessa poäng. Sen får man väl också hoppas att vinnaren bestämmer sig för att bjuda hela planet på muffins. En vinstaffär för SAS m.a.o ;)
 

olsson

Medlem
Helvete vilken storvinst som svensk medlem. Jag fick nyss ett liknande email som norsk medlem. Då kunde man vinna 120k poäng, det enda man var tvungen att göra var att mottaga ett erbjudande från Codan försäkring, man behövde inte teckna något utan man kan säga nej. Gällde bara att fylla i ens uppgifter så ringer väl en säljsnubbe upp en.
Svara innan 24e November.

SAS-länken har något random/hashat/konstigt id som sedan leder till Opptjen EuroBonus Ekstrapoeng hos Codan Forsikring
 

SvartMjolk

Medlem
Jag har fyllt i alla uppgifter och gjort en beräkning på framtida adress, eftersom jag flyttar om en månad. Någon mer som har tävlat? Jag har inte fått någon bekräftelse eller liknande, varken per mejl eller kampanjsidan, och undrar om det är lika för alla?
 

SvartMjolk

Medlem
Nu klickade jag på knappen Skicka in och Räkna med Trygg-Hansa igen. Då fick jag en bekräftelse på skärmen i alla fall. :)
 
Toppen