Senaste nytt

Stockholm/Köpenhamn till Buenos Aires kring jul/nyår

gilius

Medlem
Söker billigaste alternativet att ta sig till Buenos Aires från Sverige eller Danmark med avresa runt jul och åter i Sverige som senast 12 januari. Har letat men kan inte hitta något som känns bra, bästa jag sett ligger kring 8-9000, måste ju finnas något lägre.
Evigt tacksam för hjälp.

/g
 

Agö

Medlem
Jul/nyår till Buenos Aires. Bokning två månader före utresa. Nja, jag tror inte att du kommer särskilt mycket lägre.

Titta på turkarna, de brukar vara ganska billiga men då får du stå ut med två byten (Istanbul/Sao Paulo) - 25-35h enkel.
 

agehall

Medlem
Du är medveten om att Buenos Aires ligger ganska långt bort va? Om du hittar priser under 10kkr för de tider du vill åka så skulle jag boka direkt. Hade du varit ute efter biljetter om 6-10 månader så hade man kanske kunnat leta upp något bättre, men nu är du sent ute och det är en tid då många vill resa söder ut...
 

adhoc76

Medlem
8-9000? I mina öron låter det BILLIGT för en resa till ett resmål som ligger så långt borta och vid en tidpunkt då många reser....
 

Avgeek

Medlem
Söker billigaste alternativet att ta sig till Buenos Aires från Sverige eller Danmark med avresa runt jul och åter i Sverige som senast 12 januari. Har letat men kan inte hitta något som känns bra, bästa jag sett ligger kring 8-9000, måste ju finnas något lägre.
Evigt tacksam för hjälp.

/g

Precis som övriga säger flyger du långt och vid fel tidspunkt samt att du är ute alldeles för sent för en "grym deal". BA flyger mycket till Sydamerika, prova då promokoden som postades här för inte så länge sedan. BAPROMO21
 
Toppen