Senaste nytt

Misstag!

Flög BA i economy ARN-LHR. Var flera år sen jag flög ekonomiklass sist - vilket misstag!

Torr oätlig macka, grannar som hostar och nyser på en om vartannat och vassa armbågar. Fullkomligt nonchalant personal. Fick panik då det var så trångt :p

Hädanefter blir det enbart premiumkabiner. Punkt. :cool:
 

Concorde

Founding Member
Flög BA i economy ARN-LHR. Var flera år sen jag flög ekonomiklass sist - vilket misstag!

Torr oätlig macka, grannar som hostar och nyser på en om vartannat och vassa armbågar. Fullkomligt nonchalant personal. Fick panik då det var så trångt :p

Hädanefter blir det enbart premiumkabiner. Punkt. :cool:

Tror du skulle må bättre med PJ. Hostande folk med vassa armbågar och dryg personal finns det även gott om i Business :)
 

sembl

Medlem
Flög BA i economy ARN-LHR. Var flera år sen jag flög ekonomiklass sist - vilket misstag!

Torr oätlig macka, grannar som hostar och nyser på en om vartannat och vassa armbågar. Fullkomligt nonchalant personal. Fick panik då det var så trångt :p

Hädanefter blir det enbart premiumkabiner. Punkt. :cool:

Även i CE hostas det för fullt och nyses i dessa tider. Visst man sitter inte på varandra som i ekonomi men för att vara europeisk MC så är det inte alls tokigt. Skaffa dig minimum silver och du kan boka rad 5 i ekonomi med blockat mittensäte eller E-exit. Att gnälla för gnällandets skull är dumt.
 

henrik l

Medlem
Flög just LHR-GOT. Trots att jag krediterade till AA där jag "bara" är Sapphire där, kunde jag byta 6A med blockat mittsäte vid incheckningen. Ankom från HKG 05.00 så då ser man till att få lite frukost och Taittinger i Galleries F:D
 

Storsteffe

Medlem
Blockering kommer rätt sent upp som alternativ, hittad just de platserna 6AC till våran trip på lördag, nån som vet när de kommer? Jag har silver.
 
Toppen