Senaste nytt

Sofitel rea 40% t.om 14:e oktober

johisco

Medlem
Gäller varken London eller Dubai på fler olika datum... Missade jag något, typ att det bara gäller ett enda hotell...?
 

RonnieK

Medlem
Vet inte vad jag har att säga om denna s.k. "rea". Blev först glad då jag såg att ett hotell jag bokat 22 nov fanns med på listan. Tyvärr var glädjen kort då det nu istället är dyrare att boka (trots prepaid/non-cancelable) än min nuvarande bokning som dessutom är helt avbokningsbar.

(Hotellet det rör sig om är Sofitel Krabi Phokeethra Golf and Spa Resort)
 

palmen

Moderator
Jag hittade sofitel i rio, går man in och tittar tillgängliga datum i kalendern så visas mina som gröna. När man sedan försöker boka står det enbart att det inte finns några rum för denna kampanj.
Tråkigt när man för en gångs skulle faktiskt kunde ha dragit nytta av en sådan kampanj.
 

erhel

Medlem
Jag hittade också två hotell där jag hade kunnat nyttja erbjudandet under reseperioden, men också jag fick "no rate available". Tyvärr är detta min erfarenhet från flera av Accors reor.
 
Bokade en natt på Sofitel Viaduct Harbour i Auckland. Fick ett superior room på 35kvm och egen balkong för 1089SEK för en natt och 2 pers
 

Perra

Medlem
Bokade en natt på Sofitel Viaduct Harbour i Auckland. Fick ett superior room på 35kvm och egen balkong för 1089SEK för en natt och 2 pers

Trevligt hotell, bott där två gånger. Ena gången uppgraderad från Luxury till Suite och andra gången från Superior till Luxury. Drinkbiljetter båda gångerna. Som Platinum vilket jag även antar att du är, men tanke på hur ofta de har promo.

Se till att få ett rum med utsikt mot hamnen/marinan.
 
Trevligt hotell, bott där två gånger. Ena gången uppgraderad från Luxury till Suite och andra gången från Superior till Luxury. Drinkbiljetter båda gångerna. Som Platinum vilket jag även antar att du är, men tanke på hur ofta de har promo.

Se till att få ett rum med utsikt mot hamnen/marinan.

Okey, då kan jag hoppas på uppgradering också, är platinum. Ska försöka få rum ut mot marinan då!! Tack för tipsen!
 
Toppen