Senaste nytt

Flygbiljett Stockholm - Bangkok ToR

Fick tag i Emirates biljetter (ekonomi) Stockholm - Bankok ToR för 5441 kr för min son och mig. Köpte dessa biljetter den 10 maj i år. Nu kommer min andre son och säger att han vill följa med nu när hans planer för Jul och Nyår är ändrade... Nu är biljettpriset 10700 kr för Emirates, dessutom omväg via Hong Kong på väg hem. Tittar jag på Matrix skall det finnas biljetter med Turkish för 8348 kr. Men deras hemsida ger ett pris på 12514 kr. Hur gör jag för att få tag i biljetterna för 8348 kr?
Datumen som gäller är: Avresa 23-24 dec. Hemresa den 6 jan.
 

Dr. Miles

Expert
Det är inte från rätt stad och inte rätt hemresedatum heller men Cathay Pacific har bra pris från Köpenhamn till Bangkok.
Utresa 20-26 dec, hemresa 08 jan. ca 6.520 SEK inkl. skatter.

Screenshot20131003_2.png
 
Tack för hjälpen! Såg att du hade tittat på den 23 nov i stället för 23 dec. Hemresedatumet är ok. Hittade med nytt avresedatum för 9665 sv kr.
 

Dr. Miles

Expert
Tilll Bangkok T/R från:


23 dec ut, 8 jan hem
Utresa från Paris CDG

Air India: ca 7.100 SEK inkl. skatter
Air China: ca 8.100 SEK inkl. skatter

---
23 dec ut, 6 jan hem
Utresa från Berlin TXL

Qatar Airways: ca 8.000 SEK inkl. skatter

---
23 dec ut, 6 jan hem
Utresa från München MUC

Qatar Airways: ca 7.800 SEK inkl. skatter

---
24 dec ut, 8 jan hem
Utresa från Warszawa WAW

Emirates: ca 6.500 SEK inkl. skatter
 
Last edited:
Vad gör man inte för att hålla ihop familjen. Köpte biljetter hos Emirates vilket betyder att vi kan åka tillsammans alla tre. Kunde även seata sonen tillsammans med mig och den andre sonen.
Men flygbiljetter är ju som att handla grönsaker. Den 10 maj köpte jag två ToR biljetter med Emirates för 5442 kr styck. Igår betalde jag 11 814 kr...
 

jannewa

Medlem
Vad gör man inte för att hålla ihop familjen. Köpte biljetter hos Emirates vilket betyder att vi kan åka tillsammans alla tre. Kunde även seata sonen tillsammans med mig och den andre sonen.
Men flygbiljetter är ju som att handla grönsaker. Den 10 maj köpte jag två ToR biljetter med Emirates för 5442 kr styck. Igår betalde jag 11 814 kr...

Tillgång och efterfrågan. :)
Köpte min biljett för någon vecka sen för 16 500kr, samma biiljett kostar nu 28 158kr
 
Toppen