Senaste nytt

Nya förmåner för Le Club Accorhotels statusmedlem?

FF#1

Medlem

aha, det var så nytt, var inne på loyality lobby just innan jag surfade till Accor, då var det inte upplagt på lobby ännu.

Det här passar perfekt, har tyckt att deras program har varit lite "slakt" jämfört med de seriösa konkurrenterna.

Jag har en bokning på gång om några veckor på ett Pullman, då kan man se fram emot att åtnjuta bättre förmåner än väntat.
 

petsky

Medlem
Kan behövas en rejäl updatering av Le club eftersom det med rage det hotellprogram som gett mig minst.

Under ett ars tid bodde jag mer eller mindre varje vecka en eller tva natter pa Ibis i Kiev (Ukraina) och tack vare de cirka 40 nätterna, och ett antal övernattningar pa andra Accorhotel i London etc, kunde jag boka en (1) enda natt pa Ibis Arlanda som bonus natt. Men mina poäng räckte ända inte till utan jag blev tvungen att betala upp ca 300 kronor för ett hotellrum som kostar runt 1000 lappen per natt.

Under det aret förkom det inte en enda rums uppgradering, inte en enda välkomstdrink eller nagot liknande. Jämför man med andra lojalitets program sa blir det lätt skrattretande hur lite det gett.

Kan förstå att jag bott deras budget alternativ och att de inte vill premiera det alternativet, men kan inte säga att det bygger lojalitet med ett kort där man varit uppe pa guldniva utan att ha upplevt att man fatt en endaste liten förman.
 

mmatsie

Medlem
Måste säga att jag är väldigt nöjd med Le Club, fick platinum via länk och har bott två 4 nätter i Barcelona. Blev uppgraderad, fick fantastiskt rum, drinkbiljetter, kaklåda och fina brev där de skrev att det var en ära att ha mig på besök (sånt funkar på mig).

På dessa fyra dagar fick jag poäng som räcker till en check på 40 € eller 60 $....
 
Toppen