Senaste nytt

British Airways 2-4-1 voucher och flyg med BA Limited

JensE

Medlem
Ursäkta om detta varit uppe på tapeten förut.

Jag ringde BA idag för att boka en 2-4-1 till New York med BA0001 med ditvägen och First via LHR på hemvägen.
Agenten på andra sida sa på dålig engelska att man inte får flyga franschiesebolag som BA Limited med vouchern.
Kan detta verkligen stämma? Får ju upp den när jag söker online med vouchern. Enda problemet och anledningen till att jag ringde in är för att det inte finns någon tillgång i C på feedern hem från LHR.

Agentroulette?
 

Senator

Moderator
Ursäkta om detta varit uppe på tapeten förut.

Jag ringde BA idag för att boka en 2-4-1 till New York med BA0001 med ditvägen och First via LHR på hemvägen.
Agenten på andra sida sa på dålig engelska att man inte får flyga franschiesebolag som BA Limited med vouchern.
Kan detta verkligen stämma? Får ju upp den när jag söker online med vouchern. Enda problemet och anledningen till att jag ringde in är för att det inte finns någon tillgång i C på feedern hem från LHR.

Agentroulette?

Prova igen...
 

JensE

Medlem
Precis vad jag trodde då. Ska försöka igen när pannknacket har lagt sig.
Känns sådär att telefonboka med någon som pratar risig engelska.
Hon verkade heller inte fatta hur vouchern fungerar för att hon refererade till priser per skalle. LHR-JFK 120k x2 (F)+ ARN-LHR 15k x2 (monkey)
 

JensE

Medlem
Försökte 3 gånger och fick samma svar alla gångerna. Och till svar att det går boka online så hävdade de att bokningen aldrig skulle gå igenom.
Gav upp till slut och bokade F båda vägarna istället.
 
Toppen