Senaste nytt

Park Inn London Heathrow, 100 SEK / natt

Fungerar även med 1 natt och även andra datum i December om man så önskar.

park in.jpg
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Ok, nån som vill parkera gratis nära Heathrow i December, jag bjussar på det. Ni kan få hotellrum också, bara ni heter mitt namn och jag får Staysen/poängen. Det är liksom det som är poängen...
 

JensE

Medlem
Bokade detta förra veckan. Hittade det av en slump då mitt vanliga Hilton var lite dyrare än normalt.
Får se om jag får behålla min bokning om det nu är ute (troligen FT?) :p

Bokade avbokningsbart backuphotell just in case.
 
Bokade detta förra veckan. Hittade det av en slump då mitt vanliga Hilton var lite dyrare än normalt.
Får se om jag får behålla min bokning om det nu är ute (troligen FT?) :p

Bokade avbokningsbart backuphotell just in case.

Samma sak här. Jag kollade efter flygplatshotell i London den 13 December (Ankommer från min Panama resa då) och tyckte priset var riktigt bra (för bra). Ligger dock ute på flyertalk nu.
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Ja de är ju parkeringsavgiften på £10 per dag de slagit in vissa dagar i systemet, och noll på själva hotellnatten... kliar lite att göra en mileagerun/julklappsshopping/resautanbagage-resa i december dock
 
Min bokning ligger kvar med pris! Är det någon som har koll på hur bökigt det är att ta sig in till London från detta hotell? Finns ju möjlighet att hyra bil då parkering ingår i priset men in i centrala London undviker jag helst att köra...
 
Toppen