Är det någon mer som har lång ledtid på att få in HHONORS poäng på EuroBonuskontot?
Jag fick ett svar från hhonors och de sa att att de skickat poängen och det skulle ta 30 arbetsdagar, det har det nu gjort med råge...
Jag har kontaktat hhonors igen.
Jag har också haft samma problem, har sju vistelser i slutet på december på början av januari som har registrerats med noll poäng... gjorde retro reg häromdagen, lär väl ta några månader innan 50 000 poäng trillar in.Verkar strula med poäng utbetalningarna till HHonors också, jag har valt att samla bara Hilton poäng, inga miles och sen nyår har jag fyra separata övernattningar som är registrerade men som syns som 0 poäng. Finns en uppsjö övernattningar på samma hotell på andra datum som har blivit inlagda på kontot normalt. Har mailat dom flertal gånger på diamonddesk och samma svar varje gång; "we have technical difficulties please wait we will solve the problem.." Mycket störande tycker jag!
2 stays i Juni (USA) och fått 2x500p registrerade på mitt EB konto.Får väcka den här gamla tråden till liv. Måste bara höra om det är någon som har fått in några poäng från Hilton ännu? Jag har inte fått en enda Eurobonus-poäng i år trots flertalet stays. Har också varit runt i kundtjänst-loopen som säger att de återpostat poängen men såhär långt har inget dykt upp. Väldigt irriterande.
2 stays i Juni (USA) och fått 2x500p registrerade på mitt EB konto.