Senaste nytt

Tjäna upp till 3.750 AVIOS för en weekend på Hilton

Homer

Medlem
Register and stay within the Hilton Worldwide portfolio of brands in Europe, Middle East and Africa and earn triple Avios for each weekend night for your stay between 1st August 2013 and 16th December 2013.

Triple Avios stämmer inte riktigt, i villkoren står det:

För 1 natt får man 750 + 1.000 Avios.

För 2 nätter 750 + 2x 1.000

För 3 nätter 750 + 3x 1.000


bra deal för måttligt dyra hotell


Bonus Mileage (Fixed Miles Members only): Earn 750 Avios per stay during the Promotional Period. In addition, earn 1,000 bonus Avios for any completed “weekend night” during the Promotional Period. A “weekend night” is defined as Friday, Saturday or Sunday nights for purposes of this offer
Stays at Hampton by Hilton and Homewood Suites will earn 200 bonus Avios per completed weekend night in addition to 150 Avios per stay.
Hilton HHonors | Iberia Weekend


Erbjudandet gäller Avios via IB+, som enkelt går att flytta till BAEC
http://www.businessclass.se/british...plus-till-british-airways-executive-club.html

Det finns sedan tidigare ett BAEC erbjudande som ska gälla tom 31/12
http://www.businessclass.se/british-airways-executive-club/7370-hilton-avios-promo.html
 

agehall

Medlem
Det är ju faktiskt inte korrekt (om jag inte läser fel). Man kan ju göra 3 stays, så max borde bli (1000+750)*3 = 5250 avios på en helg. Inte helt illa.
 

Homer

Medlem

agehall

Medlem
Agehall när han reser med Fru Agehall som inte vill byta hotell varje natt ? :p

Haha, FruAgehall är en bra (aka förstående) fru. Hon förstår vikten av status, så hon är helt med på tre hotell på tre nätter samt BA CE för vår helg i london.

Dock har jag just konstaterat att jag inte når BAEC Gold förens på hemresan, så jag måste ringa BA och se ifall vi kan lösa detta. Jag vill ju få med mig frugan in i Galleries First - hur ska hon annars förstå varför vi ska "flytta" till BA!?
 

Homer

Medlem
Haha, FruAgehall är en bra (aka förstående) fru. Hon förstår vikten av status, så hon är helt med på tre hotell på tre nätter samt BA CE för vår helg i london.

Det låter ju bra, med tiden kanske hon blir så alert att hon varit ner till receptionen och checkat ut från bokningen som var i ditt namn och checkat in på nytt i sitt eget namn innan du ens vaknat. :)
 

agehall

Medlem
Fast det är ju jag som behöver Hilton-stays! Hon kör ju mest med Choice och står för våra hotellnätter i Sverige.
 

Homer

Medlem
Det här erbjudandet bör ju gå att kombinera med
Hilton HHonors? More Nights, More Points
Det står 2x, 3x resp 4x Base Points så min tolkning är att man inte får 2x, 3x resp 4x på bonus points
om man väljer POINTS & POINTS som intjäning.
Så det är är det bara på dyra hotell det är meningsfullt välja POINTS & POINTS .
 
Toppen