Senaste nytt

Får hela sällskapet gratis frukost som Club Carlson Gold?

Toby

Medlem
Hur gäller det med frukosten? För man får väl gratis frukost som CCG? Gäller det bara för mig, eller bara mitt rum eller hela mitt sällskap? (en stackare som bor själv och som får pröjsa då)
 

palmen

Moderator
Hur gäller det med frukosten? För man får väl gratis frukost som CCG? Gäller det bara för mig, eller bara mitt rum eller hela mitt sällskap? (en stackare som bor själv och som får pröjsa då)

CCG ger inte gratis frukost, jag har fått det vid vissa tillfällen men andra gånger har man fått betala för den.
 

agehall

Medlem
CCG ger inte gratis frukost, jag har fått det vid vissa tillfällen men andra gånger har man fått betala för den.

Exakt. Det är en av de saker jag tycker är riktigt trist med CC. Jag äter långt ifrån alltid frukost, men det är trevligt att ha möjligheten. Om inte annat kan det vara nice att bara ta en kopp kaffe och en juice på morgonen.
 

mry

Medlem
Jag som har CCC får ju frukost. De jag reser med får det enligt villkoren inte. Vissa hotel säger att även den som bor i samma rum som mig får det. På vissa hotel lägger de in det i systemet men på några ska man visa kortet när man äter frukost istället.

På vissa hotel är det ju som så att man får frukost vid uppgradering men inte på andra så det är lite rörigt kan man säga.
 
Toppen