Senaste nytt

Best Western Premier Herald Square, New York City - bra pris!

rsimon

Medlem
Hoj kamrater,
Har ett definitivt ärende till New York i mitten av maj nästa år och kollar med jämna mellanrum av hotellpriserna. Nu har BW justerat priserna på relativt nyöppnade Premier Herald Square vid Broadway/36e gatan, boka nu och pynta endast 125 USD eller ca 820 SEK inkl. skatter per natt. Flexibilitet från 144 USD (exkl. skatter).

Länk till hotellet

Då ingår bl.a:
High Speed Internet Access och Complimentary full breakfast.
 

Lukas2

Medlem
Tjo, bodde på det hotellet nu när jag var där på semester. Helt ok hotell och bra läge, iaf. för mig. Första gången jag var i NY. Rekommenderar hotellet absolut. Det är ju inget lyxhotell, men rent och fräscht. :)
 

Maja

Medlem
Hoj kamrater,
Har ett definitivt ärende till New York i mitten av maj nästa år och kollar med jämna mellanrum av hotellpriserna. Nu har BW justerat priserna på relativt nyöppnade Premier Herald Square vid Broadway/36e gatan, boka nu och pynta endast 125 USD eller ca 820 SEK inkl. skatter per natt. Flexibilitet från 144 USD (exkl. skatter).
[/I]

Vilka datum får du upp dessa fantastiska priser för? Har sökt några olika och hamnar närmare $300-400 per natt. Lite skillnad mot dina 125.

Lät annars som ett fenomenalt bra pris, bara att slå till.
 

rsimon

Medlem
Vilka datum får du upp dessa fantastiska priser för? Har sökt några olika och hamnar närmare $300-400 per natt. Lite skillnad mot dina 125.

Lät annars som ett fenomenalt bra pris, bara att slå till.

Mistake fare? Nu är priset onekligen mer New York-mässigt, precis i klass med vad du skriver.
 

Maja

Medlem
Mistake fare? Nu är priset onekligen mer New York-mässigt, precis i klass med vad du skriver.

Hoppas du hann boka innan de korrigerade sitt misstag! :)

Håll koll på Travelzoo.com annars. Där kan du göra fina fynd. Bodde på The Kitano för $199+tax över Thanksgiving förra året vilket var väldigt bra pris. Rummen kostade annars runt $500 per natt när jag var där. Bokade i augusti.

Ingen frukost, men dock gratis WiFi och väldigt bra läge.
 
Toppen