Senaste nytt

Heldagsevent för 25 personer den 28/8?

Som ni redan vet firar vi två år den 28:e augusti. Eventet drar igång från 17.00 på Restaurang Spring på Karlavägen 110 i Stockholm. Vi har hyrt hela stället och har ett par partners som kommer se till att kvällen blir trevlig.

Det blir en kväll som du inte får missa - det blir ett "jag var där när det hände" event nämligen :)

Nu har jag fått möjligheten att utöka eventet för cirka 25 personer till ett heldagsevent som börjar före lunch och sträcker sig hela dagen till vårt kvällsevent. Det blir all-in som en jänkare skulle säga. Tror ni vi får ihop så många som kan ta ledigt hela dagen - återigen är det Guldmedlemmar som är mest intressanta för vår partner?
 

Senator

Moderator
Fint Traveller, nu är vi 5 inklusive min polare BvM, Martin och Jacob (gissar jag) :)

Du, det står en Dompa 2003 hemma i kylen, vi skall ha planeringsmöte/grillning hos mig för resan till USA och Karibien. Kom förbi 19:30 så kan vi bolla om du skall med eller inte till CUR? :)
 
Jag pratade precis med Jacob (på mobil från Hong Kong) om detta och vi kom överens om att inte köra allt på en dag - det blir helt enkelt för mycket jobb för oss att arrangera två så pass omfattande events samtidigt.

Eventet kommer alltså bli av men inte på detta datum - vi kör antagligen i mitten av September istället!
 
Toppen