Senaste nytt

Obs! Dubbla EuroBonus-poäng i nästa månad

olsson

Medlem
Dök precis in ett litet fint mail.
Hei olsson,
Fra 2. august 2013 til 31. august 2013 kan du opptjene doble poeng på alle flyreiser med SAS og Widerøe. Nå kan du begynne å telle dager til neste bonusreise.

Slik opptjener du doble poeng*
Meld deg på i denne e-posten og begynn å opptjene EuroBonus-poeng til nye reiser raskere enn vanlig. Meld deg på senest 31. juli 2013.
16-07-2013 14-32-58.jpg

Länken är personlig och det står även i lite i det finstilta.
Husk! Oppgi alltid ditt EuroBonus-nummer når du bestiller reisene dine, så vet vi at det er du som skal ha doble poeng for reisen. Tilbudet er personlig og kan dessverre ikke overdras til andre. Kampanjepoengene settes inn på kontoen din som Ekstrapoeng – i tillegg til poengene du normalt opptjener.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord!
* Du opptjener Grunnpoeng. I tillegg opptjener du samme antall Ekstrapoeng.
Vennlig hilsen
SAS

Är det fler som fick liknande? Med bonus challenge, dubbla inrikes (Norge) poäng och dubbelt i Augusti så har det inte vart en alltför dålig sommar. Eller är det en hint att det kommer bli mycket högre regler för guld :p
 

andreas

Medlem
Samma här (Lägger med den svenska varianten);
Hej Andreas
Från 2 augusti 2013 till 31 augusti 2013 kan du tjäna dubbla poäng på alla dina flygresor med SAS och Widerøe. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa.

Så här tjänar du dubbla poäng*
Anmäl dig direkt här i mailet och börja tjäna ihop EuroBonus-poäng till nya resor snabbare än vanligt. Anmäl dig senast 31 juli 2013

Kom ihåg! Ange ditt EuroBonus-medlemsnummer när du bokar dina resor så vet vi att det är du som ska ha dubbla EuroBonus-poäng för resan. Erbjudandet är personligt och kan tyvärr inte överlåtas på någon annan. Dina intjänade poäng sätts in på ditt konto som Extrapoäng.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord!

Med vänlig hälsning
SAS

Alltid något!
 

Holloman

Medlem
Poängen man får är ju extrapoäng så det bör inte ha något att göra med eventuella justeringar av medlemsnivåerna.
 

olsson

Medlem
Någon som har koll på hur många kampanjer man kan trycka in på samma resa?
T.ex: http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/11613-6000-8000-extrapoang-i-plus-2.html
T/R SAS Plus 8k (10k med guld) baspoäng. Sedan 8k (10k) extrapoäng för dubbla EB poäng och sedan 8k extra för man åkt lite SAS Plus. Känns lite otroligt med runt 28k poäng (dock enbart 10k bas-p) för runt 3000 kr.

Jag kan inte minnas att jag läste något "kan ej kombineras" för dubbla poäng kampanjen. Dock är testa Plus-sidan nere och det minns jag inte heller mycket av.
 

Bryant

Medlem
Det borde gå att kombinera kampanjer. Jag gjorde det tidigare i år med julkalendersbonus och den senare baspoängsbonusen. Dock var man tvungen att anmäla sig till SAS plus kampanjen, tror sista datumet var 11/7.
 
Toppen