Senaste nytt

[Economy Class] Stockholm - Mumbai T/R, fr 3.200 SEK

[Economy Class] Stockholm - Mumbai T/R, fr 3.200 SEK (TK)

För datum använd ITA.
Turkish Airlines W-klass ger väldigt dåligt med poäng men TK Miles & Smiles ger väl 100% om jag inte minns helt fel..

mumbai.png
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Missat denna deal! Aldrig varit i Indien, så hade varit spännande.... Tyvärr har min far, som rest till nära alla länder på jorden, sagt att Indien är det sämsta land han besökt:p (efter sju besök i olika delar av landet).

Jag brukar inte låta honom påverka, men sedan han hade rätt om Budapest har han fått aningen mer inflytande :eek:
 

Dr. Miles

Expert
Missat denna deal! Aldrig varit i Indien, så hade varit spännande.... Tyvärr har min far, som rest till nära alla länder på jorden, sagt att Indien är det sämsta land han besökt:p (efter sju besök i olika delar av landet).

Jag brukar inte låta honom påverka, men sedan han hade rätt om Budapest har han fått aningen mer inflytande :eek:

eller jag kan säga så här.
Åk dit medan du är ung. Det lär inte blir bättre eller enklare om du väntar tills du blir äldre.
 

A380*G

Medlem
Inget fel på Indien, trevligt att besöka och vackert ute på landsbygden.

Tar Indien alla dagar i veckan före Pakistan! :)
 

Palazzi

Medlem
Haha, älskar jämförelserna :D

Alldeles oavsett tänker jag inte lida i TK ekonomi en så lång resa :) Jag tror det är bättre med Pakistan.. Då upplever man kanske flygningen i ekonomi som den bättre delen av resan....?:rolleyes:

Billigt var det dock!
 
Toppen