Senaste nytt

United Business Class Cabin Boeing 777-200

Mr.T

Medlem
Hej,

Ska flyga business class på onsdag med united, och på seat map ser det ut som de har 2-42 per rad. Har någon erfarenhet hur det är att sitta på någon av dessa 4 mittensätten?

/Mr.T
 

Senator

Moderator
Jag letar frenetiskt efter en detaljerat post jag gjorde med förklaring på "alla" Uniteds konfigurationer, men hittar inte denna.. Men har man en B777-200 med First och 2-4-2 är det en pre-merger United kärra. Har man en B777-200 utan F och med 2-2-2 är det en pre-merger Continental kärra. Produkten heter "Business First" och alla beställda A350 och B787 kommer ha den f.d. Continental produkten. Denna har jag åkt, och är väldigt bra. Tyvärr kan jag ingen erfarenhet av den andra kärran.
 

joemume

Medlem
Jag har flugit lite olika konfiggar men den Senator beskriver som pre meger United med både F och C var senast och den hade 50/50 bakåtvånda säten i businessbkabinen. https://www.united.com/web/en-US/content/travel/inflight/aircraft/777/200/default.aspx

Jag tycker sätet var mycket skönt med full-flat bed och en riktigt bra IFE. Har några bilder på iPhonen jag skall försöka leta upp.. Överlag en riktigt fin hård produkt och jag tycker även Uniteds sevice var riktigt bra!
 
Last edited:

Mr.T

Medlem
Tack för alla svar, men en sak som jag fortfarande undrar över är ifall det fins något liten gång eller liknande mellan sättena i mitten raden? Eller hur ser det ut?

/Mr.T
 

Senator

Moderator
Tack för alla svar, men en sak som jag fortfarande undrar över är ifall det fins något liten gång eller liknande mellan sättena i mitten raden? Eller hur ser det ut?

/Mr.T

Om man tittar här:
https://www.united.com/web/en-US/content/travel/inflight/aircraft/777/200/default.aspx

och här:
United New Business Class On 777/No Room! — Civil Aviation Forum | Airliners.net

så verkar det vara en vägg mellan raderna som är i färdriktning och rader som är mot färdriktning där t.ex. skärmen sitter.. Men man hoppas man åker med familjen eller polarna... Skulle inte vilja sitta ensam i mitten där nej..
 

Dr. Miles

Expert
Tack för alla svar, men en sak som jag fortfarande undrar över är ifall det fins något liten gång eller liknande mellan sättena i mitten raden? Eller hur ser det ut?

Det ser inte ut som det finns någon gång mellan de 4 stolarna.

5313669170_72f5be2758_z.jpg

(Foto: United Airlines 777 New Business Class Seat N785UA by KR_disney on Flickr)

5313669252_bdfff3a6a8_z.jpg

(Foto: United Airlines 777 New Business Class Seat N785UA by KR_disney on Flickr)
 

Skyraider

Medlem
Nej. Det finns ingen gång. Har man mittenplatserna måste man klättra över en passagerare för att komma ut. Trevligare med säte där de är 2-2. Å andra sidan tas mittenplatserna sist så det kan finnas en chans att få ett tomt säte om man tar en gångplats i mitten.
 
Toppen