Valley
Medlem
Inför höstkonferensen i Jönköping använde jag mig för första gången av 3 kedjors egna webformulär samt ett antal fristående herrgårdsalternativ.
Normalt brukar jag kontakta hotellen direkt, men med dylik lösning klämde man tämligen många olika hotell i en enda smäll.
Herrgårdar = omgående svar, även fast man inte hade plats.
Kedjor - Enbart Choice svarade direkt - De 2 andra har ännu efter 2 veckor inte hört av.
Är man så fullbelagda och upptagna att man inte ens hinner med att skicka ett enkelt svar ?
Kan det ta 1 minut att logga in i systemet för att kolla beläggningen på begärt datum och ytterligare någon minut att skicka ett svar till den mailadress jag lämnat ?
Vad är era erfarenheter ?
Normalt brukar jag kontakta hotellen direkt, men med dylik lösning klämde man tämligen många olika hotell i en enda smäll.
Herrgårdar = omgående svar, även fast man inte hade plats.
Kedjor - Enbart Choice svarade direkt - De 2 andra har ännu efter 2 veckor inte hört av.
Är man så fullbelagda och upptagna att man inte ens hinner med att skicka ett enkelt svar ?
Kan det ta 1 minut att logga in i systemet för att kolla beläggningen på begärt datum och ytterligare någon minut att skicka ett svar till den mailadress jag lämnat ?
Vad är era erfarenheter ?