Senaste nytt

Tips på flygbiljetter till Spanien (Malaga)

Kotten

Medlem
Då har man efter mycket läsande gått och blivit medlem här. Nu till min fråga då jag sen tidigare har sett att ni lyckats vaska fram bra erbjudanden och förslag på flygbiljetter etc. Under sista veckan i Augusti, dvs runt 26aug till 1sep, infaller min 30-årsdag och jag har därför tänkt hyra ett hus i Spanien för mig och de närmsta 10-20 sörjande för att fira detta spektakel! Har tittat på att hyra ngt i Malaga området och således undrar jag om ni har något bra tips på resa ner vid denna tidpunkt. Det jag har hittat hittills är endast norwegian och helst vill man ju åka undvika detta när man själv betalar och dessutom fyller stort! Har ni även tips på områden eller hus att hyra tas dessa tacksamt emot. Tack på förhand, och hojta till om mer information behöver ges!
 

cmj

Medlem
SAS har väldigt bra priser från Stockholm (direkt Malaga) under datumen som du nämner...runt 1400SEK per person
 

adhoc76

Medlem
Billigast verkar Finnair vara...1456:-/person t.o.r! Men då är det kort mellanlandning i HEL på väg dit och låååång väntan i HEL på vägen hem samt avresa 26 aug och hemresa 2 sept samt att jag sökte bara på en person.
 

cmj

Medlem
Billigast verkar Finnair vara...1456:-/person t.o.r! Men då är det kort mellanlandning i HEL på väg dit och låååång väntan i HEL på vägen hem samt avresa 26 aug och hemresa 2 sept samt att jag sökte bara på en person.

SAS kostar 1415SEK per person t.o.r..utan mellanlandning...utresa 26:e aug och hem den 1:a sep
 

Kotten

Medlem
Tackar för hjälpen! Under 2000kr tor med SAS låter ju mycket bra då jag förstår att det är endast de och norwegian som flyger direkt? Om man skulle vilja lyxa till det lite vad är alternativen då, antar att man får lämna direktflyg med SAS? Om det spelar någon roll har jag ca 30k miles på M&M.
 

doc

Medlem
Billigast verkar Finnair vara...1456:-/person t.o.r! Men då är det kort mellanlandning i HEL på väg dit och låååång väntan i HEL på vägen hem samt avresa 26 aug och hemresa 2 sept samt att jag sökte bara på en person.

Jag vet inte vad du menar med lång väntan, men ett trick när man letar resor med Finnair är att inte söka ToR till ARN utan att använda stadskoden till STO istället. Då får man med flighterna till och från BMA också. Det kan göra att man slipper en lång väntan i HEL. Hittat samma pris på dina datum utan lång väntan. Priset man får betala är att flyga ATR72 istället, men sitter man längst bak är det helt okej.

sto-agp.png
 
Toppen