Senaste nytt

Emirates Stockholm-Bangkok ToR för 3950 kr i januari-februari!

Hej!
Just nu har Emirates Airlines fantastiska priser i turistklass till bla Sydostasien från ARN!
Det går att göra fina klipp till Bangkok, Phuket, Kuala Lumpor & Singapore..:)
Jag har precis bokat vinterns 16 dagars semester till Thailand. Avresa till Bangkok sker i slutet av januari och till det fantastiska priset av 3950 kr per person!! :)
Vi kommer flyga stora 777-300ER & ännu större A380 :D
Hos EK får man ha 30 kg incheckat bagage i ekonomiklass.

Erbjudandet bokas på

Book Flights | Find Hotels and Car Rental | Emirates.com
 
Hej!
Just nu har Emirates Airlines fantastiska priser i turistklass till bla Sydostasien från ARN!
Det går att göra fina klipp till Bangkok, Phuket, Kuala Lumpor & Singapore..:)
Jag har precis bokat vinterns 16 dagars semester till Thailand. Avresa till Bangkok sker i slutet av januari och till det fantastiska priset av 3950 kr per person!! :)
Vi kommer flyga stora 777-300ER & ännu större A380 :D
Hos EK får man ha 30 kg incheckat bagage i ekonomiklass.

Erbjudandet bokas på

Book Flights | Find Hotels and Car Rental | Emirates.com

Samt för den som vill åka i September för samma pris. :)
(Ingen rolig månad vädermässigt att åka till BKK dock.)

Celebrate the launch of our new route from Stockholm to Dubai and earn double Miles when you fly from Sweden’s capital to any Emirates destination.

Fly daily from 4th September 2013 and connect to over 130 destinations across six continents in one of the youngest fleets in the air. You will get to enjoy world-class service from our multilingual crew, up to 1,500 channels of entertainment on our award-winning in-flight entertainment system, ice and locally-inspired gourmet cuisine.
Offer Validity:
For registration and ticket purchases until 30th June 2013, and for travel from 4th to 30th September 2013.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Samt för den som vill åka i September för samma pris. :) (Ingen rolig månad vädermässigt att åka till BKK dock.)
Det finns inte dålig månad att åka till Bangkok. :)
Skilnad från Indien/Mellanöstern blir det inte olidligt varmt. Inte heller som sommarregnperiod i Japan, där det kan hända att det regnar en hel vecka nonstop. Hängande tvätt kan mögla i värsta fall.
I Bangkok regnar det sällan hela dagen utan i de flesta fall regnar det intensivt in till kvällen.
 
Last edited:
Det finns inte dålig månad att åka till Bangkok. :)
Skilnad från Indien/Mellanöstern blir det inte olidligt varmt. Inte heller som sommarregnperiod i Japan, där det kan hända att det regnar en hel vecka nonstop. Hängande tvätt kan mögla i värsta fall.
I Bangkok regnar det sällan hela dagen utan i de flesta fall regnar det intensivt in till kvällen.


Har mest googlat till mig "informationen" och det verkar som "de flesta" tycker September/Oktober är lite sådär medans December - Mars är det absolut bästa enligt många. :)
 
Last edited:

Tockstew

Medlem
Vansinnigt bra pris...snacka om att köpa sig marknadsandelar. Om nu SAS-finansieringen blir utsatt för granskning och eventuellt fälld såsom varandes otillåtet stöd.......så kan man undra vilka pengar som tillåter Emirates att hålla dessa priser?!?! Tänk på det den som klagar på SAS eller andra europeiska bolag. Det är dock mycket tveksamma layovers.......vilket bör vägas in i ekvationen.
 
Last edited:
Vi har 4 timmars layover i DXB på dit resan & 2 timmar på hemresan...helt okej med tanke på det fantastiska priset 3950 kr för en två veckors resa till Thailand mitt i högsäsongen!! :)
Det ska bli riktigt kul att pröva både 777-300ER & A380!
EK har ju 30 kg tillåtet incheckat bagage i monkey...så det lär bli rejält med BKK shopping sista dagen :D
 

Singapore

Medlem
Om ni flyger till BKK så kan ni lägga till en stop over i HKG för 450 kr extra och om ni flyger till Singapore kan ni flyga ARN-DXB-MLE-CMB-SIN. Jag kan inte hitta några restriktioner om stop over i MLE, innebär detta att det är möjligt?
 
Om ni flyger till BKK så kan ni lägga till en stop over i HKG för 450 kr extra och om ni flyger till Singapore kan ni flyga ARN-DXB-MLE-CMB-SIN. Jag kan inte hitta några restriktioner om stop over i MLE, innebär detta att det är möjligt?

Tror inte stopp i MLE är möjligt eftersom det bara är en "mellanlandning".
 
Last edited:

kexxcream

Medlem
Hej!
Just nu har Emirates Airlines fantastiska priser i turistklass till bla Sydostasien från ARN!
Det går att göra fina klipp till Bangkok, Phuket, Kuala Lumpor & Singapore..:)
Jag har precis bokat vinterns 16 dagars semester till Thailand. Avresa till Bangkok sker i slutet av januari och till det fantastiska priset av 3950 kr per person!! :)
Vi kommer flyga stora 777-300ER & ännu större A380 :D
Hos EK får man ha 30 kg incheckat bagage i ekonomiklass.

Erbjudandet bokas på

Book Flights | Find Hotels and Car Rental | Emirates.com

För vilka datum hittade du detta pris?
 
Toppen