darthsidious
Medlem
Är det bara för mig eller har alla problem med att logga in på BA:s hemsida? Jag loggar in med min BAEC nr.
Så har det varit länge för mig (mer än en vecka tror jag). Jag loggas in men kan inte se så många av mina sidor.
Ibland lyckas jag komma åt mina bokningar via en bakväg. När jag då trycker på att uppgradera mitt flyg med pengar så kommer följande meddelande upp:
Är det normalt att det blir så när det inte går att uppgradera eller är det ännu ett fel?
Om jag klickar på att uppgradera med poäng får jag följande istället:
Inte mycket som verkar fungera.
Kod:
Unfortunately our systems are not responding, so we are unable to process your request at the moment.
We apologise for this inconvenience and suggest you try again later.
Så har det varit länge för mig (mer än en vecka tror jag). Jag loggas in men kan inte se så många av mina sidor.
Ibland lyckas jag komma åt mina bokningar via en bakväg. När jag då trycker på att uppgradera mitt flyg med pengar så kommer följande meddelande upp:
Kod:
Sorry, we have encountered a problem. Please call your local British Airways office to change this booking.
Är det normalt att det blir så när det inte går att uppgradera eller är det ännu ett fel?
Om jag klickar på att uppgradera med poäng får jag följande istället:
Kod:
Sorry, it is not possible to change this booking on ba.com. Please call your local British Airways office to change this booking
Inte mycket som verkar fungera.