Senaste nytt

[Mistake fare] Johannesburg - Zurich/Genève O/W, fr. 2800 SEK!

Verkligen ett kalaspris här även om Afrika inte lockar mig speciellt mycket.
Finns datum hela vägen fram till Maj 2014.
Går att boka hos united.com
Det fungerar även med CPT.

Perfekt om man vill ta en poängresa till JNB eller så.

kalas.png
tk to.png

Cred till: mosu @ ft.
 
Last edited:

Friskytten

Medlem
"We will request confirmation of your flights from Turkish Airlines. This process may take up to 24 hours. Your credit card will not be charged until your flights are confirmed and your ticket is issued."

Det kanske funkar ändå... :)
 

Alf

Medlem
Jag kollade på ganska många datum i slutet av året och i febr, mars nästa år men hittade inga som helst billiga priser enligt ovan.
 

Malu

Medlem
Jag tycker att vi borde ha ett skyddat forum för den här typen av info... Men jag vet att det tycks olika om det.
 

Fredrik

Medlem
Jag tycker att vi borde ha ett skyddat forum för den här typen av info... Men jag vet att det tycks olika om det.

Det finns redan sådant i den meningen att du kan vara helt säker på att flera personer här på forumet redan bokat detta innan Andreas postade det och innan det postades på Flyertalk.
 
Det finns redan sådant i den meningen att du kan vara helt säker på att flera personer här på forumet redan bokat detta innan Andreas postade det och innan det postades på Flyertalk.

Postades det någon annanstans innan ft? vart? :)
Det ligger ute på boardingarea och milepoint nu i efterhand men ser inte någon annan som varit ute med denna innan den på postades på ft?
 
Last edited:

OliT

Medlem
Tänk på att ni måste söka från Johannesburg till Geneve, enkel resa. Välj "My dates are flexible". Funkade för mig.
 
Toppen