Senaste nytt

Bra hotell på Koh Samui?

A380*G

Medlem
Någon medlem som har tips på bra hotell på Koh Samui, Thailand? Gärna barnvänligt och strandnära.
 

JonW

Medlem
Oj vilka dyra ställen ni rekommenderar. Conrad är speciellt, inte minst priset som börjar på runt 45 000 B/natt.
Men alla backarna.... och att det ligger mitt i no where.... :confused:

Vill man ha ett helt annat prisläge rekommenderar jag mitt tredje hem, Chaweng Gardens. Barnvänligt på stranden innanför revet.
Men ändå mitt i centrum.
 

Ozz

Medlem
Vill absolut rekommendera Poppies som är ett riktigt trevligt boutiquehotell mitt på Chaweng beach.
Vettiga priser, trevliga rum, kanonpersonal och mycket bra service och mat i restaurangen.
 

Flygarn

Medlem
Jag letade länge innan vi bestämde oss för ett hotell förra sommaren. Vi blev extremt nöjda med Anantara Bophut Resport & Spa. Anledningen till varför vi blev så nöjda var att hotellet var mycket prisvärt och tack vare forumet så var man guldmedlem vilken innebar en uppgradering. Alla rummen är nyrenoverade och utbudet utav TV-kanaler är bra och internet är snabbt. Frukosten håller en mycket hög kvalité och priserna för en lunch är mycket bra på pool restaurangen. Käkade där i två veckors tiden. På kvällen promenerade vi 5 minuter till Fisherman Village.

Bara gott att säga om Anantara Bophut.
 

Hasse E

Medlem
Hotel Imperial Koh Samui.......mmmmmmmmmm! Dubbelrum för runt 1.000:- natten beroende på säsong.
 
Toppen