Senaste nytt

SAS har påbörjat migreringen till nya priser (SAS Go och SAS Plus)

AABack2ARN

Medlem
Vilket medför att just nu går det inte att boka något på sas.se överhuvudtaget. Det står "inga avgångar" på allt jag söker (intraskandiviska och europeiska rutter - det funkar däremot till USA).

Kollade på ExpertFlyer och där är alla SK-fares borttagna!

Självklart förstår man att det tar tid att migrera alla fares men borde man inte åtminstone skriva en blänkare på hemsidan om att man får vänta tills i morgon... Funkar ej heller via exempelvis Travellink.

Eller har SAS IT helt enkelt börjat lite för tidigt...

Klantigt hursomhaver. Skall dock bli spännande i morgon!
 

AABack2ARN

Medlem
Fungerar när jag söker

Även om du söker på datum från och med 10 juni? På vilken site?

Fram till och med 9 juni fungerar det som vanligt samt på destinationer utanför Skandinavien/Europa. I övrigt har jag prövat ett tiotal destinationer nu utan framgång. På exempelvis FRA finns det priser men inga avgångar.
 

Palazzi

Medlem
Även om du söker på datum från och med 10 juni? På vilken site?

Fram till och med 9 juni fungerar det som vanligt samt på destinationer utanför Skandinavien/Europa. I övrigt har jag prövat ett tiotal destinationer nu utan framgång. På exempelvis FRA finns det priser men inga avgångar.



Testade MIL-ARN 19:e Juni på sas.se Observerade dock nu att det bara fungerar från Italien till Sverige och inte motsatt riktning
 

Roger J

Medlem
Jag får detta...:
ARN_MIL.jpg
 

Palazzi

Medlem
Nu får jag "inga avgångar" men ändå står priserna under, och det går att trycka:confused:

Skärmavbild 2013-05-31 kl. 21.30.51.jpg
Skärmavbild 2013-05-31 kl. 21.31.25.jpg
 
Last edited:

AABack2ARN

Medlem
Intressant att du ser några flighter där. Jag får samma resultat som annars, dvs inga flighter (även efter att jag rensat ut alla kakor från Internet Explorer)!
 

AABack2ARN

Medlem
Om ena utresan är innan den 9 juni verkar det fungera, men hur blir det om du har såväl ut- som hemresa efter 9 juni?

Nya konceptet börjar ju gälla först 9 juni.
 
Toppen