Senaste nytt

[Economy class] Stockholm/København-Spanien/Portugal T/R, SWISS, från 1.380 SEK

Dr. Miles

Expert
SWISS året runt Economy class deal till Spanien/Portugal.

[Economy class] Stockholm/København-Spanien T/R, SWISS, från 1.380 SEK inkl. skatter

ARN/CPH-Spanien/Portugal T/R
Flygbolag: SWISS (LX)
Kabinklass: Economy
Bokningsklass: K
Fare basis: KSWISSSE (Sverige), KSWISSDK (Danmark)
Pris: alla priser är från priser inkl. skatter
från Stockholm
  • Madrid: från 1.390 SEK
  • Malaga/Lissabon: 1.660 SEK
  • Barcelona: från 1.770 SEK
  • Palma de Mallorca: 1.470 SEK
från København
  • Palma de Mallorca: 1.380 SEK
  • Barcelona: 1.490 SEK
  • Madrid: från 1.580 SEK
  • Malaga: från 1.700 SEK
  • Lissabon: från 1.880 SEK
Min/Max stay: 3 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Stopover: Nej
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: Stockholm/København-(LX)-Zurich/Geneva-(LX)-Madrid/Barcelona/Malaga/Palma de Mallorca/Lissabon

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Poängintjäning:
SWISS K klass ger:
 

Jonas C

Medlem
Väldigt bra pris till Mallorca faktiskt. Dock är det ibland svårt att hitta flyg som inte kräver en overnight layover på ZRH. Likaså traffikeras vissa av flygen på ZRH-PMI av Edelweiss Air. Dessa bokas som LX-codeshare, och man kan således inte tillgodoräkna sig några miles eller Star Alliance förmåner.
 

Palazzi

Medlem
Attans, mina föräldrar som åker till Palma om tre veckor.... Troligen har de betalat en massa pengar för att åka med Norwegian eller liknande.

Jaja, de klarar sig väl :p
 

Swisser

Medlem
Dr. Miles,
Jag har kollat med denna fare KSWISSSE, men har inte hittat någon enda tillgänglighet under perioden maj - september till de olika destinationerna i Spanien. På Matrix advance routing har jag har lagt in "zrh / f lx..KSWISSSE", men inget poppar upp. Har jag gjort något fel i min sökning?
 

Dr. Miles

Expert
Dr. Miles,
Jag har kollat med denna fare KSWISSSE, men har inte hittat någon enda tillgänglighet under perioden maj - september till de olika destinationerna i Spanien. På Matrix advance routing har jag har lagt in "zrh / f lx..KSWISSSE", men inget poppar upp. Har jag gjort något fel i min sökning?
Oveservera att K klass är lägsta bokningsklass i SWISS Economy.
Det är bara 11 dagar kvar i maj, så det är inte så konstigt att det inte finns någon plats i K.

Kod:
LX  (SK)  4719 
ARN 13/05/25 8:05 
GVA 13/05/25 10:45 
J4 C4 D4 ZC PC Y4 B4 MC UC HC QC VC WC SC TC EC LC K[B]C[/B] 
   

LX  1942 
GVA 13/05/25 12:40 
BCN 13/05/25 14:05 
J4 C4 D4 ZC PC Y4 B4 MC UC HC QC VC WC SC TC EC LC K[B]C[/B]

C på KC betyder "Closed". Bokning i denna klass är ej möjlig, inte ens som waitlist.
 
Bokade precis STO-ZRH-LIS för 1499 kr tor, april nästa år. Vidare med Tap till Madeira FNC för endast 660 kr tor. Rena fyndet!
Tack för ett kanonbra tips!
 
Toppen