Jonas C
Medlem
Fick igenom min rate claim imorse. Bokade Hilton Warszawa via hemsidan för 624kr. Hittade ett lägre pris via en tredjepartssida för 557kr där frukosten även var inkluderad. Skickade iväg ett formulär direkt efter bokning, svar efter 18 timmar med att min förfrågan inte kunde godkännas. Anledningen var att jag hade gjort en claim för en tidigare bokning (som nu är avbokad), varvid de påstod sig inte kunna fullfölja detta claim, trots att det uppfyllde kraven för en prismatchning. Med tanke på att det inte stod något om detta i villkoren så blev jag lite missnöjd, så morgonen därpå ringde jag till Hiltons kundtjänst i Texas. En väldigt trevlig dam kikade över mitt ärende och konstaterade att den förra bokningen inte hade någon relevans till denna. Ärendet fördes vidare till supervisorn, och efter drygt en halvtimme får jag ett mail med min nya bokningsbekräftelse. 200kr för natten, så nu återstår det bara att se när mellanskillnaden trillar tillbaka på kontot. Ett jättestort tack till Hilton som löste detta utmärkt!