Senaste nytt

Hilton Gold med bara fem stays?

Igorius

Medlem
Enligt mitt HHonors-konto kan jag (som är Silver-medlem, med bara tre korta stays hittills i år) "Reach Gold this year with 2 more stays, 37 more nights, or 68,859 more base Points". Att det skulle räcka med totalt 5 stays låter inte så dumt, men jag undrar om det verkligen kan stämma...
 

sembl

Medlem
De har fast track till Gold och Diamond men det brukar man requesta. Så i ditt fall så är det bara att köra på och bo vid två olika tillfällen och njuta av Guld efter det.
 

Igorius

Medlem
De har fast track till Gold och Diamond men det brukar man requesta. Så i ditt fall så är det bara att köra på och bo vid två olika tillfällen och njuta av Guld efter det.

När jag tänker efter anmälde jag mig nog till någon kampanj som skulle ge guld vid 4 stays i USA. Då 2 av mina 3 stays i år var i USA kanske det är 2 ytterligare stays där som avses. Jag hoppas inte det eftersom jag inte har några atlantresor planerade de kommande månaderna. Lär ganska snart märka vad som gäller, testar t.ex. Hilton Brussels City nu på torsdag.
 

Rob_flyer

Medlem
4 stays (6 nights) i USA förra veckan med MVP Challange och 2 dagar senare visar kontot Gold.
Dock säger den att baserat på min nuvarande aktivitet kommer jag 2014 få Silver.

Får väl se vad den säger i januari. För totalt 20 stays eller 40 nätter blir det nog inte innan dess.
 
Toppen