Senaste nytt

Bruce Springsteen flyger SAS business class till Skandinavien

flierman

Medlem
Men vilket flax, själv har jag aldrig mött någon mer känd än Filip och Fredrik i C-klass till USA :eek:...varför kunde inte jag få träffa bossen som är stort fan. Ska se honom både Fredag och Lördag så det blir en bra helg!
 

Alx

Medlem
Oj, det går kanske ordentligt utför i karriären där :confused: Vem vet, Bruce kanske tom körde en OT? :D

Men desto roligare för Johan och SAS... :)
 

JonW

Medlem
Stackarn...
Ännu märkligare att en person med så mycket pengar och så mycket resande inte gett sin resebokare en kravspec som innehåller flatbeds.
Men tidtabellen var väl viktigare i just detta fall, får man väl anta.
 

Roger J

Medlem
Stackarn...
Ännu märkligare att en person med så mycket pengar och så mycket resande inte gett sin resebokare en kravspec som innehåller flatbeds.
Men tidtabellen var väl viktigare i just detta fall, får man väl anta.

New York-Oslo är ju en rätt kort flight, så det fungerar med SAS-stolarna antar jag. Eller så trodde han att LAN redan hade börjat flyga med sina flat-beds på sträckan. :cool:
 

NotRyan

Medlem
I SAS C så borde han väl klassas som Masochist? :p

Lugn och fin nu... Eller har du fastnat i en stol som vikt sig framåt och fastnat? :)

Jag tycker inte att SAS C-klass på Long-haul är så illa, stolarna är OK om du inte råkar få en trasig (sen gillar jag inte 170-graders recliners men det är en annan story), Maten är god. Servicen är trevlig familjär och bra. C-klass toaletten är större än på många andra bolag inkl. LH, TG, SQ.

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Lugn och fin nu... Eller har du fastnat i en stol som vikt sig framåt och fastnat? :)
Jag håller med helt och hållet om att det är OK men jag hade valt LX varje dag i veckan. Men nu var det ju the Boss det handlade om :D
Han borde ju ha råd med LifeMiles och boka in sig på LH F.
 
Toppen