Senaste nytt

Club Carlson tror på Gud?

mry

Medlem
Läste lite i villkoren för club carlson för att hitta om det var ok att boka ett rum för poäng till någon annan, hittade inte det men någon kan säkert svara på detta iofs..

Det står iaf i slutet av villkoren

13. GENERAL
Our failure to comply with the Program Rules because of an act of God, war, fire, riot, terrorism, earthquake, actions of federal, state or local governmental authorities or for any other reason beyond our reasonable control will not be deemed a breach of these Terms and Conditions....

Betyder det att de tror på Gud eller?

Fast sen slog det mig att de menar naturligtvis en händelse som de inte råder över men så lätt var det att roa mig idag... ;)
 

Jonas C

Medlem
Betyder det att de tror på Gud eller?

Fast sen slog det mig att de menar naturligtvis en händelse som de inte råder över men så lätt var det att roa mig idag... ;)

Tjaa Carlson familjen kommer ju från Minnesota, som jag har uppfattat ska vara en väldigt kristen del av USA. Kan nog ligga något i det…
 

mry

Medlem
Sorry om det blev lite OT nu men är det någon som vet om jag kan boka ett hotellrum för mina poäng till någon jag känner eller om jag får överföra poängen till personen istället?
 

Homer

Medlem
Fast filmen är från 2001 och Chambers stämning är från 2008. Han kanske hade sett filmen. :)

Eller så kanske jag skulle tittat lite noggrannare på länken och inte tagit förgivet att det handlade om Ernie Chambers :D

[video=youtube;HdKGDhYkwBA]http://www.youtube.com/watch?v=HdKGDhYkwBA[/video]
 
Toppen